اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری آونگ توانگران به آفرین:
این سمینار از 6 الی 8 بهمن ماه و 13 الی 15 بهمن ماه در دو سانس برای اولین بار با حضوراستاد معصومه تیموری اولین بانوی سخنران ایران در تالار اشراق شهرستان آبادان برگزار می گردید

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری آونگ توانگران به آفرین درگفتگو با شوشان دربرگزاری اولین سمیناررایگان توانمند سازی زنان در شهرستان آبادان افزود : این سمینار از 6 الی 8 بهمن ماه در دو سانس  برای اولین بار با حضوراستاد معصومه تیموری اولین بانوی سخنران انگیزشی ایران در تالار اشراق شهرستان آبادان برگزار گردید.

وی گفت : طی این سه روز حدود دویست نفر از بانوان آبادانی در این سمینار شرکت کردند ولی انتظار داشتیم افراد بیشتری شرکت میکردند زیرا ما از طریق مؤسسه برای فرمانداری ، شهرداری ، اداره آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد اروند دعوت نامه ارسال کردیم.

کعبی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی در پایان سیمنار افزود : تا کنون حدود 35 نفر که توانائی مالی داشتند جهت حضور در کلاسهای آموزشی توانمند سازی زنان ثبت نام بعمل آوردند.

وی گفت : این سمینار مجدد در تاریخ 13 الی 15 بهمن ماه در همین سالن برگزار میگردد و پس از پایان کلاسهای آموزشی به مدت سه روز از 16 بهمن ماه آغاز میگردد.

وی اظهار داشت : وضعیت سالن از لحاظ مدیریت و تیم اجرائی بسیارعالی بوده است اما این سالن ازنظر مکانی با مرکز شهر فاصله زیادی دارد و این باعث شد بسیاری از افراد علاقمند نتوانند در به این سمینارحضور داشته باشند.

وی در خصوص انتظارات از مسئولین و سازمانها گفت : تنها انتظاری که از مسؤلین و سازمانهای این شهرستان داریم این است که در امر اطلاع رسانی به مردم ما را یاری نمایند.

مدیر مؤسسه آونگ توانگران به آفرین در پایان از معاونت فرهنگی ، اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ، شهرداری و شورای شهر شهرستان آبادان بدلیل همکاری در امر تبلیغات محیطی و اداره فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد اروند بدلیل اجازه برگزاری سمینار تقدیر و تشکر کرد.

500

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار