شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
محمد توکلی در روزنامه کارون نوشت:  آن ها که به خوزستان سفر کرده اند رنج مدام مردم این سرزمین که در لفظ قهرمانش می‌خوانند و در عمل به هیچ می انگارندش را قطعا هیچ گاه نمی توانند فراموش کنند.

مردمی که در زمان حمله بعثی‌ها سینه‌هایشان برابر گلوله‌های نامردان روزگار قرار می دادند و حالا در سرزمین خود قربانی بی‌کفایتی نامردمانی هستند که مسئولیت را نه به مثابه فرصتی برای خدمت بلکه مسیری برای رسیدن به قدرت و ثروت بیشتر در نظر گرفته اند.

این بار دیگر بحث این دولت و آن دولت نیست ، مشکل اساسی تر و عمومی تر از این جناح و آن جناح شده است. مردمانی که اگر در هرجای دیگر این کره خاکی بودند به واسطه رشادت هایشان در جنگ و آسیب های سختی که در آن روزهای جانکاه بر پیکرشان وارد آمد بر صدر مجلس نشانده می شدند در کشوری که قرار بود نمونه و الگویی برای همه باشد در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته اند. مردمان خوزستان دیگر به گرد و غبار خو گرفته اند که حالا سر و کله داستان غم انگیز تازه ای پیدا شده است. قطع آب و برق به واسطه گرد و خاک ! به همین سادگی ؛ گرد و غبار آمد ، برق رفت ، آب رفت.

حالا مردمی مانده اند با شهرهایی تعطیل و خانه‌هایی بی آب و برق و گرد و خاکی که همچنان بر سر این مردم مي‌بارد. جناب دولت ، جناب مجلس ، جناب مسئول ، حضرات تصمیم گیر و خدمتگزار (!) اگر مردمان مرکز نشین و دیگر شهرهای بزرگ که نمایندگانشان نفوذ بالایی در بین مسئولان دارند دچار چنین بلیه‌ای، حتی نه نیمی از آن چه بر مردم اهواز و خرمشهر و ماهشهر و ... می‌گذرد برای مردمان تهران نشین رخ داده بود چه می‌کردید؟

بعد از گذشت این همه سال هنوز نتوانسته اید کاری کنید که مردم مظلوم این استان در کنار رنج و دردهای همیشگی شان دیگر دچار قطعی آب و برق آن هم به این وسعت و به شکل سراسری نشوند؟ مسئولان محترم خودتان قضاوت کنید آن خاک باید روی سر مردم مظلوم خوزستان بریزد یا روی سر شما مسئولان و امثال ما که در رسانه‌ها به فکر پریدن به این رقیب و بزرگ کردن آن چهره سیاسی هستیم به جای آنکه به فکر مردم حاضر در متن جامعه باشیم که وسط بازی‌های کودکانه سیاست مداران بزرگ (!) تلف می شوند؟ اگر توان یاری به مردم این دیار را ندارید استعفا دهید و یا حداقل صادقانه ناتوانی خود را اعلام کرده و از متخصصان کمک بگیرید به جای آنکه هر متخصصی را با بهانه‌های واهی از سیستم مدیریتی کشور برانید و در نهایت وضعیت را به آنجا برسانید که مردم ، اندک امیدهایشان به اصلاح وضعیت آشفته‌ای که در آن روزگار می‌گذرانند را هم از دست بدهند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment احسنت
دقیقا فرمایش حضرتعالی درست است
مسئولین کشوری فقط خوزستان را ابزار و مردمان این خطئه شهید پرور را برده حساب کرده اند شده دوران ارباب رعیتی یعنی ماها باید در گرمای سوزان و خاک و و بی ابی و بی رمقی کار کنیم و درامد حاصل از این ثروت های بدست امده را دو دستی تقدیم پایتخت نشین ها کنیم
و متاسفانه هیچ کسی هم جواب گوی این همه بی مهری و جفا به این مردم صبور نبوده و نیست
فقط به دارن از از این استان بهره برداری اقتصادی میکنند ولا غیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار