شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کوروش مودت روز چهارشنبه در آئینی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان هندیجان معرفی شد.

مودت در آئین معارفه خود در سخنانی به تشریح مسایل و مشکلات شهرستان هندیجان پرداخت و گفت:با وجود تلاش های زیادی که در این شهرستان صورت گرفته، مشکلات زیادی در هندیجان وجود دارد که مغفول باقی مانده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مبلمان شهری گفت: وضعیت کنونی هندیجان در شان و شخصیت مردم این شهرستان نیست و تحول در این شهرستان به یک عزم جدی نیاز دارد. مودت اضافه کرد: امروزه هندیجان با پیشینه چند هزار ساله با مشکلاتی درگیر است که با نام آن هیچ سازگاری ندارد.

وی گفت: هندیجان در زبان سانسکریت به سرزمین آب معنا شده ولی امروز این شهرستان با اقتدار به دلیل خشکی رودخانه زهره وضعیت نامناسبی از نظر تامین آب شرب و کشاورزی ندارد.

وی با تاکید بر حل مشکل آب هندیجان افزود: تامین سهم آب هندیجان یک حق است و برای اختصاص آن با هیچ مسئولی تعارف نخواهم کرد و در عین حال باید با ایجاد سدهای مناسب به منظور جلوگیری از هدر رفت و کنترل آب بارندگی ، از مشکلاتی که بین شهرها برای برداشت آب وجود دارد کاست.

مودت با اشاره به ظرفیت های اقتصادی هندیجان ادامه داد: این شهرستان در سه بعد کشاورزی، تجارت و صیادی ظرفیت های فراوانی دارد و باید تلاش خود را در این سه حوزه متمرکز کنیم. سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: در کنار این سه حوزه اصلی، هندیجان در صنعت گردشگری نیز توانایی های بسیاری دارد که متاسفانه زیرساخت آن ایجاد نشده است.

وی افزود: برای برون رفت از این مشکلات نباید به اعتبارات دولتی اکتفا کنیم و لازم است تمام تلاش خود را در جهت حمایت از سرمایه گذاران به کار گیریم.

در پایان این مراسم از تلاش 10 ماهه سیدمهران رفیعی در دوره تصدی سرپرستی فرمانداری هندیجان تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار