شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
 معاون فرماندار شوشترگفت:با هدف گسترش فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز، کاشت هشت هزار نهال در شهرستان شوشتر در حال انجام است.
 
محمدحسن کجبافی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارکرد: این نهال های که از گونه های مختلف هستند در هفته منابع طبیعی در مناطق مختلف شهرستان شوشتر غرس می شود.
وی گفت: یکی از عوامل ریزگردها کانون های داخلی است که با کاشت نهال می توان در جهت مقابله با این مهمان ناخوانده گامی موثر برداشت.

وی افزود: با توجه به گرمی هوای خوزستان کاشت نهال بر اساس نظر کارشناسان می تواند در جهت کاهش دما موثر باشد. معاون فرماندارشوشتر با تقدیر از آموزش و پرورش به منظور شرکت دانش آموزان در برنامه های درختکاری گفت: در فرهنگ دینی ما به کاشت نهال توصیه هایی فراوانی شده و باید این موضوع در مدارس نهادینه شود.

وی گفت:منابع طبیعی در هر کشوری جزو بزرگترین و اساسی ترین سرمایه های آن کشور است و لزوم حفاظت و حمایت از منابع ملی یک وظیفه همگانی محسوب می شود.

از 15 تا 21 اسفند در تقویم رسمی کشورمان به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که روز 15 اسفند روز درختکاری است و شعار امسال این هفته 'همیار طبیعت باشیم' است.

برچسب ها: کاشت نهال ، شوشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار