اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
 پایگاه اورژانس جاده ای 115 شمس آباد دزفول به همت 'حاجیه خانم زهره خرمی' بانوی نیکوکار ساخته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تجلیل از خیرین حوزه سلامت این شهرستان گفت: این پایگاه اورژانس جاده ای که نقش مهمی در امداد رسانی به مصدومان حوادث جاده ای در مسیر دزفول - شمس آباد دارد در زمینی به مساحت 270 متر مربع ساخته شده است.

یوسف پریدار افزود:اعتبار هزینه شده برای ساخت این پایگاه اورژانس 2،7 میلیارد ریال  می باشد که از سوی بانوی خیر حوزه سلامت حاجیه خانم زهره خرمی اهدا شده است.

وی با قدردانی از خیرین حوزه سلامت که همواره یاریگر دانشگاه علوم پزشکی دزفول در زمینه ساخت بیمارستان ، مراکز بهداشتی و درمانی و نیز ساخت پایگاه اورژانس بوده اند افزود: زمین این پایگاه از سوی شهرداری شمس آباد اهدا شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول نیز با بیان اینکه خیرین این شهرستان طی امسال تاکنون 32 میلیارد ریال در بخش های مختلف سلامت هزینه کرده اند گفت:هشت طرح در حوزه سلامت امسال به همت خیرین دزفول به بهره برداری رسید که شامل 3 پایگاه اورژانس جاده ای ،2 پایگاه بهداشتی درمانی ،یک مرکز بهداشت و مرکز دیالیز گتوند می باشد.

کاظم اردوزاده افزود:بانو کبری قلمبر یکی از بانوان خیر سلامت در دزفول که بازنشسته فرهنگی است نیز منزل مسکونی خود به مساحت 250 متر مربع و به ارزش پنج میلیارد ریال را برای ساخت پایگاه بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرد.

وی گفت:مجمع خیرین سلامت دزفول برای نیمه نخست سال 96 نیز ساخت پنج طرح دیگر بهداشتی درمانی را تقبل کرده اند که هزینه اجرای این طرح های بهداشتی و درمانی 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

در 2 سال اخیر مجمع خیرین دزفول 50 نیکوکار جدید را به عضویت درآورده است. خیرین دزفول علاوه بر ساخت مدرسه و فضاهای ورزشی ،در ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و نیز تامین تجهیزات پزشکی از محل کمک های اهدایی خود در کشور پیشتاز می باشند.

از دزفول به عنوان تنها شهرستان کشور که در آن هیچ تخت بیمارستانی دولتی وجود ندارد نام برده می شود.
6068

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار