با وجود پیگیری های بعمل آمده از سوی شهرداری منطقه چهار اهواز برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجازدر منطقه چنیبه (کوی معین زاده)، این پدیده بصورت جست و گریخته ، شبانه ادامه دارد... "> تاکید شهردار اهواز بر حفظ نخلستان های اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

با وجود پیگیری های بعمل آمده از سوی شهرداری منطقه چهار اهواز برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجازدر منطقه چنیبه (کوی معین زاده)، این پدیده بصورت جست و گریخته ، شبانه ادامه دارد...

اختصاصی شوشان : با وجود پیگیری های بعمل آمده از سوی شهرداری منطقه چهار اهواز برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجازدر منطقه چنیبه (کوی معین زاده)، این پدیده بصورت جست و گریخته ، شبانه ادامه دارد. برخی از افراد که شهردار اهواز آنها را سود جو نام برده است، با تخریب نخلستان ها ،اراضی کشاورزی این منطقه را بصورت قولنامه ای به اهالی منطقه فروخته اند و ساکنان این منطقه بدون داشتن مجوز شهرداری ، اقدام به ساخت و ساز بنا کرده اند.

ماموران شهرداری منطقه 4 اهواز دوهفته پیش با کمک نیروی انتظامی درمحل حضور یافت و ازادامه ساخت و سازهای غیرمجاز دراین منطقه ممانعت بعمل آورد اما اخبارواصله حاکی است که این ساخت و سازها شبانه ادامه دارد. تماس های مکرر خبر نگار ایرنا با بابک محمدی شهردار منطقه 4 اهواز برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت منطقه چنیبه اهواز بی نتیجه ماند اما وی پیش تر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که مجوز دادستانی اهواز برای تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز صادرشده است.

سید جعفرحجازی استاندار خوزستان نیز در گفت وگویی اظهارداشته است که ساخت و سازهای غیر قانونی باید پس از اخذ مجوزهای قانونی هرچه سریعتر تخریب شود.

وی که اخیرا به همراه شهردار اهواز بازدیدی از ساخت وسازهای غیر مجاز شهراهواز داشت به شهردار اهواز تاکید کرد که با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهر به شدت برخورد شود.استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید برای حفظ منابع طبیعی و فضاهای سبز در اهواز تلاش شود ، عنوان داشت:در خصوص جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در منابع ملی باید مسوولان با دقت بیشتری عمل کنند.شهردار اهواز نیز با موضع گیری در قبال این پدیده از تمامی دستگاه های ذیربط خواست تا برای مقابله با این افراد به شهرداری کمک کنند.

منصور کتانباف نصب بااشاره به تخریب نخلستان ها درمنطقه کوی معین زاده اهواز، افزوده است : حفظ نخلستان و فضاهای سبز برای شهر از اهمیت بسیاری برخورداراست و نخلستان های اهواز به تمام مردم این شهر تعلق دارند اما برخی از افراد سود جو دراین منطقه با تخریب نخل ها و واگذرای زمین ها به صورت قولنامه ای اقدامات غیر قانونی را انجام داده اند که امیدواریم با کمک نیروی انتظامی بتوانیم جلوی این افراد را بگیریم. گزارش ها حاکی است که علی رغم پیگیری های بعمل آمده، ساخت و سازهای غیرمجاز بصورت محدود و جست و گریخته درکوی معین زاده اهواز ادامه دارد و طی دوهفته گذشته 5 تا 6 باب خانه درحال ساخت ،بصورت شبانه مراحل سفت کاری خود را به اتمام رسانده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار