اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
در روزهای پایانی سال گذشته طی جلسه ای با حضور اعضای هیأت رئیسه ی حزب در خصوص آغاز و چگونگی فعالیتهای حزب مطابق اساسنامه،برنامه ریزی هایی صورت گرفت و مصوب شد که با شروع سال جدید،حزب مردمسالاری خرمشهر بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند
بسمه تعالی

‍ مأوای ما گلبرگ کوچکی‌ست
بازمانده از باغی دور
که سهم ستاره اش از آفتاب
تنها تبسم پنهانی‌ست
که در انعکاس تکلم شب جاری‌ست.
خدایا از آن پرنده‌ی کوچک سبز اگر خبر داری
بهار امسال را پر از سلام و ترانه کن.

ضمن تبریک و شادباش بمناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۶شمسی،بنده بعنوان دبیر حزب مردمسالاری خرمشهر بنا بر عقیده ی شخصی و با نگاهی به نام حزب که بیانگر اهمیت خواست مردم بعنوان رکن اصلی تصمیم گیریها و برنامه ریزیهاست،بر خود لازم میدانم شمه ای از روند تشکیل دفتر حزب در خرمشهر و همچنین برنامه های پیش رو را با شما در میان بگذارم و صد البته متقابلا از شما مردم عزیز انتظار دارم که وجود این حزب را در خرمشهر بمنزله ی فرصتی برای تمرین دموکراسی و مردمسالاری بدانید و با رصد کردن فعالیت حزب و ارائه نظرات ارزشمند خود ما را در رسیدن به اهداف حزب همراهی نمایید.
در سال گذشته دبیر حزب مردمسالاری از سوی جناب اقای کواکبیان و نیز دبیر کل حزب استان جناب اقای فتاحی به فرمانداری خرمشهر معرفی شد.در طول سال نود و پنج،با پیگیری های فرماندار ویژه محترم خرمشهر،جناب اقای حیاتی مجوز فعالیت این حزب در خرمشهر صادر شد.
در روزهای پایانی سال گذشته طی جلسه ای با حضور اعضای هیأت رئیسه ی حزب در خصوص آغاز و چگونگی فعالیتهای حزب مطابق اساسنامه،برنامه ریزی هایی صورت گرفت و مصوب شد که با شروع سال جدید،حزب مردمسالاری خرمشهر بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند.
حزب مردمساری در نظر دارد با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای شهر و روستا،با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد با انجام برنامه هایی مانند دعوت از چهره های شاخص سیاسی،سخنرانی و مناظره بین کاندیداها و...به افزایش سطح آگاهی سیاسی جامعه که به انتخاب فرد یا افراد اصلح کمک میکند،یاری برساند.

ﮐﺎﺭى ﺑﺎﻳﺪ ﮐﺮﺩ
ﺩﻳﺮ می ﺷﻮﺩ
ﮐﺎﺭى ﺑﺎﻳﺪ ﮐﺮﺩ
ﺑﺮﻑ
ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﭘﻮﺷﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﺑﺎﺩ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻧﻴﺴﺖ
ﺗﺎ ﻫﻮﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻇﻠﻤﺖ ﺑﻴﻬﻮﺩﻩ ﺑﮕﺬﺭﻳﻢ
ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻳﺮ می ﺷﻮﺩ
ﺗﻌﻠﻞ
ﺳﺮﺁﻏﺎﺯ ﺗﺎﺭﻳكى ﻣﻄﻠﻖ ﺍﺳﺖ.
تجربه ی سیاسی کاری و نبود یک شورای شهر کارآمد در دوره ی قبل،که به دور از جهت گیریها و ملاحظات،فقط سودای کمک به شهر را داشته باشد،باعث ایجاد مشکلات و نابسامانیهای زیادی در انجام امور شهری شد که مردم هوشیار خرمشهر هرگز آنها را فراموش نخواهند کرد.
در حال حاضر از مردم خرمشهر خواستاریم با بررسی پرونده ی کاری و سوابق افراد،فقط با در نظر داشتن توانمندی افراد و میزان کارایی شان،در کمک به شهرمان از تجربه های گرانسنگ گذشته به خوبی استفاده کنند.
سالهاست که از مردم خرمشهر بعنوان مردمی صبور،فهیم و قانع یاد میشود،هر چند این مسأله فی نفس ذاته بد نیست اما القای این صبوری و قناعت پیشگی نباید باعث شود مردم از حقوق حقه ی خویش بگذرند.
حزب مردمسالاری ایران شاخه ی خرمشهر در نظر دارد با تشکیل کارگروه های تخصصی و رصد کردن دوایر دولتی در نحوه ی خدمت رسانی،نقاط ضعف و قوت ادارات را بدون غرض ورزی و دخالت در امور ادارات شناسایی کرده و ضمن آگاه کردن مردم از حقوق خود،به دو هدف عمده ی ذیل دست بیابد:
نخست آنکه در رفع نواقص و کمبودهای ادارات بکوشد و دوم آنکه حس مطالبه گری را در مردم تقویت کند که قطعا این امر ضریب اشتباهات منتخبین مردم را به حداقل میرساند.
در پایان برای مردم خرمشهر از خداوند متعال  سلامتی و بهروزی را خواهانم.

با تشکر، رؤیا اکبری
دبیر حزب مردمسالاری ایران - شاخه خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار