شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
 معاون فرماندار شادگان گفت: در شهرستان شادگان به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی وجود دارد.

نعمت الله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار مهر، سهم شهرستان از تعداد کل مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان را ۸/۲۶ درصد  عنوان کرد واظهارکرد: در شادگان به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی ، یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی وجود دارد.

معاون فرماندار شادگان افزود: شهرستان شادگان از لحاظ تعداد مراکز بهداشتی درمانی روستایی در سطح استان بعد از شهرستان ایذه در رتبه دوم قرار دارد.

وی یادآور شد: تعداد مراکز بهداشتی درمانی روستایی به ازای هر  ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی در سطح استان ۰/۸ مرکز و در سطح کشور ۱/۰۶ مرکز وجود دارد و به این ترتیب  تعداد مراکز بهداشتی درمانی روستایی شادگان نسبت به میانگین  استانی جایگاه بالاتر و نسبت به میانگین کشوری در جایگاه پایین تری قرار دارد.

آلبوغبیش در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد مراکز بهداشتی درمانی شهری به ازای هر  ۱۰ هزار نفر جمعیت شهری شادگان ۰/۶۰ مرکز وجود دارد  که این نسبت در استان ۰/۴۶ و در کشور ۰/۴۲  مرکز بوده و بر این اساس جایگاه شهرستان شادگان از لحاظ مراکز بهداشتی درمانی شهری نسبت به میانگین استانی و کشوری در جایگاه بالاتری قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار