شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

فرماندار دزفول از ثبت نام 443 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: ثبت نام همچنان ادامه دارد.

عبدالرضا احسانی‌نیا اظهار کرد: تاکنون 443 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دزفول ثبت نام کرده‌اند که از این میان پنج نفر زن هستند.

وی با اشاره به تفکیک حوزه به حوزه این ثبت‌نامی‌ها خاطر نشان کرد: از این تعداد 78 نفر برای شهر دزفول ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد پنج نفر زن هستند.

احسانی‌نیا خاطر نشان کرد: برای شهرهای چغامیش 12 نفر، صفی‌آباد 18 نفر، حمزه پنج نفر، سالند 13 نفر، سیاه منصور 8 نفر، شمس‌آباد 14 نفر، امام خمینی(ره) 11 نفر و میان رود 12 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای شهر و روستا ادامه دارد، گفت: ثبت نام امروز به پایان رسیده است و فردا آخرین فرصت برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا به شمار می‌آید.

احسانی‌نیا با اشاره به اینکه استقبال در روستاها برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی بسیار زیاد بوده است، افزود: بیش از 266 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دزفول گفت: از افرادی که تمایل برای ثبت نام دارند تقاضا داریم که ثبت نام خود را به ساعات پایانی روز یکم اردیبهشت ماه موکول نکنند و در اسرع وقت برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 26 فروردین ماه سال‌جاری آغاز شده و تا یکم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار