اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
از روز شنبه بررسی صلاحیت ها آغاز میشود
پاسخ صلاحیت های کاندیداهای شورای شهر و روستای خرمشهر طبق اخبار فرمانداری باید در حال بررسی باشد
شوشان : طبق زمان بندی وزارت کشور  ، پاسخ استعلامات چهارگانه باید تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ فروردین به هیٸت های اجرایی انتخابات شورای شهر مستقر در فرمانداری ویژه خرمشهر وصول شده باشد و باید از روز شنبه بیست وششم هیٸت نظارت با بررسی استعلامات رسیده و طبق بندهای مصوب قانون نظر خود را درباره ی صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیداها  ابراز کند . 

طبق زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور دوم اردیبهشت ماه تاریخ اعلام نتیجه صلاحیت هاست ولی باتوجه به احتمال اتمام کار پیش از مهلت مقرر بررسی صلاحیت ها در خرمشهر این امکان وجود دارد نتایج پیش از این موعد هم آماده شده باشد و به اطلاع افراد برسند .

پیش از این اخبار غیر رسمی متواتری درباره ی ردصلاحیت  حدود۲۲ نفر از ثبت نام کنندگان نقل شده بود که باید گفت ممکن است بعد از بررسی های بعدی هیٸت نظارت  این تعداد تغییر کرده و یا بیشتر شود. 

قرار است نتایج نهایی صلاحیت ها دوم اردیبهشت ماه بطور رسمی به داوطلبین اعلام شود. علی رغم سعی فرمانداری در محرمانه نگه داشتن اطلاعات ، خبرهای غیر رسمی حکایت از مشخص شدن نام تعدادی از رد صلاحیت ها دارد که در فضای مجازی به سرعت کپی میشوند.

همچنین بگوش رسیده که فرمانداری تعاملات خوبی با هیٸت های اجرایی و نظارت دارد و این هماهنگی باعث پیشبرد کار باسرعت بیشتر شده است . فرماندار ویژه خرمشهر ضمن توصیه به حفظ آرامش انتخاباتی همه ی ثبت نام کنندگان را به تمکین از قانون دعوت کرده و اطمینان داد هیئت های اجرایی و نظارت با دقت و تبعیت از قانون کار خود را به پایان رسانده اند .

از اخبار پر بازدید و جذاب این دوره از انتخابات انتظار همگان برای اعلام نتایج صلاحیت اعضای شورای قبلی ست که با حکم انحلال ، حدود سه سال است عملا تعطیل شده و بیم آن میرود این انحلال جلوی مهر تایید صلاحیت اعضای آن رابگیرد.

همچنین طبق قانون هرکدام از اعضا که محکومیت قضایی داشته باشند که منجر به صدور حکم شده باشد ولو بسیار اندک باشد نباید انتظار تایید صلاحیت داشته باشند.

به هر تقدیر باید حداکثر تا دوم اردیبهشت ماه یا زودتر صبر کرد تا با اعلام رسمی فرمانداری ، پرده از اخبار صلاحیت ها برداشته شود. صلاحیت هایی که قطعا انتخابات شورا را آبستن حوادث جنجالی تری خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار