شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
دستفروشان خیابان های امیری و امام ساماندهی شدند ؛
آبادان - شوشان ؛ بانوان آبادانی گفتند : دستفروشان این خیابان ها به معضلی تبدیل و باعث ناهنجاری هائی شده بودند که با درایت مسئولین محترم این شهر جمع آوری و ساماندهی شدند

شوشان ؛ تعدادی از بانوان آبادانی  شامگاه جمعه بیست و پنجم فروردین ماه با حضور در چهار راه امیری این شهرستان به سمت خیابان امام خمینی (ره) ( ته لنجی ها ) پیاده روی کردند و در این مسیر با اهداء شاخه های گل از عوامل اجرائیات شهرداری ، نیروهای انتظامی و راهنمائیی و رانندگی شهرستان  آبادان تقدیر و تشکر کردند.


این بانوان در گفت و گو با شوشان ضمن تقدیر از این عملکرد خوب افزودند : پیش از این تردد در این خیابان ها به سختی انجام و شهروندان و مهمانان دچار مشکلات زیادی بودند اما اینک تردد و نظم به این منطقه باز گشته است.


بانوان آبادانی گفتند : دستفروشان این خیابان ها به معضلی تبدیل و باعث ناهنجاری هائی شده بودند که با درایت مسئولین محترم این شهر جمع آوری و ساماندهی گردیدند.


این بانوان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند : می بایست  مسئولین نسبت به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان سایر نقاط شهر منجمله احمد آباد و فرعیات آن همانند خیابان های امیری و امام چاره اندشی نمایند.


بانوان آبادانی ادامه دادند : همچنین امیدواریم مسئولین جهت جمع آوری و ساماندهی خودروهائی که به فروش میوه جات ، سبزی جات و غیره مشغول هستند اقدامات جدی انجام دهند زیرا اینان باعث بوجود آمدن ناهنجاری ، سد معبر ، ترافیک و بر هم خوردن نظم شهر می شوند.


این بانوان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرائیات شهرداری ، نیروی انتظامی و پلیس راهنمائی و رانندگی به جهت تلاش های شبانه روزی بیان داشتند : امید است شاهد برقراری نظم و امنیت و تردد آسان در سایر نقاط شهر عزیزمان آبادان باشیم.


بر اساس این گزارش چند روزی است دستفروشان خیابان های امیری و امام خمینی (ره) توسط اجرائیات شهرداری آبادان جمع آوری و ساماندهی شدند و مجددا نظم به این منطقه باز گشته است  ضمن آنکه دستفروشان این خیابان ها نیز به بازار شب انتقال یافتند.


همچنین این اقدام شهرداری آبادان موجب رضایت مندی  واحد های صنفی ، مغازه داران و مجتمع های تجاری در این منطقه شده و همگی متفق القول از این حرکت خوب ابراز خوشحالی و خرسندی کردند.


 انتهای پیام/ خبرنگار**نجمه ایرانیان/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار