اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
رقابت‌های انتخابی دوچرخه‌سواری خوزستان برترین‌های خود را شناخت. کورش لرکی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت‌ها امروز (پنج‌شنبه) به مناسبت مبعث پیامبراکرم (ص)، به میزبانی شهرداری شهر شهید چمران و هیات دوچرخه‌سواری ماهشهر برگزار شد.

وی با بیان این‌که 50 دوچرخه‌سوار در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این مسابقات حضور داشتند، گفت: در رده سنی پیشکسوتان، محمد باوی از رامهرمز به قهرمانی رسید، امیر پورمند و حافظ بختیاری هر دو از شوش به ترتیب دوم و سوم شدند و محسن ویسیان از بهبهان عنوان چهارم را به دست آورد.

وی افزود: در رده بزرگسالان نیز کریم غلامی از رامهرمز در رده نخست قرار گرفت، جلیل زنگویی از شهرداری شهر شهید چمران ماهشهر دوم شد، سعید عین الوند از شوش در مکان سوم جای گرفت و خلیل زنگویی از شهرداری شهر شهید چمران ماهشهر چهارم شد.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان بیان کرد: در رده سنی جوانان هم مجید رشیدی از اندیمشک، پارسا مزداب از رامهرمز، ابوالفضل رشنو از اندیمشک و بنیامین کرد از شوش به‌ترتیب عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در بخش تیمی رده سنی پیشکسوتان نیز شهرستان‌های شوش، رامهرمز و بهبهان، در رده سنی بزرگسالان شهرداری شهر شهید چمران ماهشهر، رامهرمز و شوش و در رده سنی جوانان شهرستان‌های اندیمشک، رامهرمز و شوش به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

لرکی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این رقابت‌ها همکاری داشتند، عنوان کرد: جا دارد از شهرداری شهر چمران و هیات دوچرخه‌سواری ماهشهر نیز تشکر کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار