اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
 گردهمایی ایلات و اقوام اندیمشکی در حمایت از حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه در تالار فرهنگ این شهر برگزار شد.
 
رئیس جبهه تحول گرایی استان لرستان روز جمعه در این آیین با اشاره به اهمیت حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای گفت:رای یک آبرو و اعتبار برای همه ما است و باید حرمت آرای مردمی حفظ شود. 

امیرناصر غلامرضایی افزود: باید تاسف خورد در مملکتی که معتقد به ارزش های متعالی و هویت دینی و با نظام شیعی که افتخار همه ما است بعضی ها حرمت رای مردم را نگه نمی دارند. 

وی با بیان اینکه متاسفانه این افراد می خواهند رای مردم را با ارزش های مادی به دست آورند اضافه کرد: نباید گذاشت این رای را با سیب زمینی عوض کنند؛ جامعه به تدبیر نیاز دارد، برخی دوباره می خواهند با حیثیت ما بازی می کنند و کرامت مردم را قربانی 250 هزار تومان می کنند. 

این روزنامه نگار اصلاح طلب افزود: امروز هر آنچه از مشکلات در جامعه می بینیم ناشی از 45 هزار تومان یارانه دولت نهم و دهم است حال برخی با کدام منطق و برنامه و با این وضعیت کشور می خواهند چهار یا پنج برابر این مبلغ را به مردم بدهند؟ 

غلامرضایی اظهار کرد: آنهایی که پای انقلاب ماندند آنهایی که می خواهند نظام را پالایش کنند و با رفع کاستی ها، بقای حکومت و دین را می خواهند و هدفشان پابرجایی انقلاب است ، اینها اصلاح طلب هستند و با فتنه گران فرسنگ ها فاصله دارند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خط قرمز ما ولایت ، انقلاب ، شهدا و مردم هستند و پای اصول واقعی خود هستیم گفت: دولت روحانی در شرایطی کشور را تحویل گرفت که به لحاظ اندیشه ، اقتصاد و امید ویرانه ای بیش نبود اما امروز می بینیم که آثار تلاش دولت در زندگی مردم مشخص است و دنیا نیز به ما اعتماد پیدا کرده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار