شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
آبادان - شوشان ؛ فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف یک شناور باری حامل 25میلیارد ریال کالای قاچاق در آبراه مرزی اروندرود در جنوب جزیره آبادان خبر داد
شوشان ؛ سردار عبدالله نظرپور یکشنبه افزود:ماموران دریابانی آبادان در راستای مبارزه با ورود سازمان یافته کالای قاچاق به کشور، به یک فروند شناور عبوری در اروندرود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان در بازرسی از این شناور، 25هزار تخته پتوی خارجی که از یکی از کشورهای جنوبی خلیج فارس بارگیری شده و قرار بود به صورت غیرقانونی ترخیص شود کشف و ضبط کردند.

سردار نظرپور افزود:در ارتباط با این پرونده، دو متهم به قاچاق کالای بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی منطقه شدند.

وی افزود: شناور حامل کالای قاچاق به یکی از پایگاه های دریابانی هدایت و کالاهای مکشوفه قاچاق نیز که فاقد مدارک گمرکی بود پس از تنظیم صورتجلسه ضبط شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه سخنانش با بیان افزایش عملیات مبارزه با قاچاق کالا در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از تولید ملی و اشتغال، افزود:کالای قاچاق تولید ملی را هدف قرار می دهد و دلالان و قاچاقچیان با کسب مال نامشروع سود می برند.

در سال جاری چندین محموله کالای قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس با هوشیاری ماموران دریابانی خوزستان کشف و توقیف شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار