اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: برخی بی‌عفتی، بی‌حجابی را در جامعه سازمان‌دهی می‌کنند و توطئه‌های ولنگاری فرهنگی را در بین مردم ترویج می‌دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: متأسفانه توطئه‌هایی در حال صورت گرفتن است که دنبال بی‌عفتی کاذب در جامعه هستند.

وی افزود: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فقط در حد جلسات و شعار دادن است و هیچ‌گونه عملکردی نداشته و مسئولان نیز با این ستاد همکاری نمی‌کنند.

امام‌جمعه بندر هندیجان بیان کرد: بنده از سازمان‌دهی بی‌حجابی در جامعه ابراز تأسف می‌کنم و مسئولان در سکوت خود سبب کمک به بی‌بندوباری می‌شوند.

وی گفت: متأسفانه در شهرهای بزرگ ایران بی‌عفتی، بی‌حجابی و بی‌بندوباری افزایش‌یافته این مسائل بسیار خطرناک و مخالف آموزه‌های اسلام است.

ساری اصل عنوان کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر باید فعال‌تر و پرشورتر عمل کند ولی متأسفانه فقط در حد نشستن و بر خواستن در جلسات است البته مسئولان مربوطه هیچ‌گونه همکاری نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب چون‌که نمی‌توانند وارد فاز نظامی بشوند به سبب قدرت عظیمی که در کشور ما وجود دارد دنبال توطئه برهنه کردن زنان در جامعه با همکاری اذناب خود هستند مردم باید هوشیار باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر هندیجان بیان کرد: مردم عزیز باید خود با تذکر لسانی وارد فاز فرهنگی امربه‌معروف و نهی از منکر بشوند.

وی گفت: مردم نباید سکوت کرده و از کنار این بی‌عفتی‌ها به‌راحتی عبور کنند اگر این بی‌بندوباری‌ها ادامه پیدا کند هیچ‌کدام از نوامیس امنیت نخواهند داشت.

ساری اصل عنوان کرد: مردم عزیز باید خود کمر همت ببندند و علیه بی‌حجابی قیام کنند و کمر بی‌عفتی‌ها را بشکنند منتظر مسئول و جلسات نباشید خود شما از محل کسب و کوچه، خیابان تذکر لسانی بدهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار