اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه بندر هندیجان گفت: همه مسئولان و سیاست‌مداران از مولای متقیان الگو گرفته و اعمال، رفتار، کردار خود را مطابق فرمایشات مولا قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت اسلام و المسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان اظهار داشت: مسئولان کشور از سیاست و اخلاق مولای متقیان الگو بگیرند. حضرت علی (ع) بهترین الگو برای سیاست‌مداران مسلمان و غیره مسلمان است.

وی افزود: عدالت علی سبب به شهادت رسیدن وی شد. مولای ما آن‌قدر عادل و در رعایت بیت‌المال مسلمین حساسیت داشتند که حتی یک دینار بدون رعایت حقوق مردم و رضای الهی خرج نمی‌شد.

امام‌جمعه بندر هندیجان بیان کرد: مولای متقیان هیچ‌گاه خیانت‌کاران را بر مسند قدرت قرار نمی‌دادند، مولا هیچ‌گاه برای آن‌که بهانه را از دست دشمن بگیرد کار خلاف اسلام و مسلمین صورت نمی‌دادند.

وی گفت: مولای متقیان علی (ع) برای اینکه برخی از افراد اعتراض یا توطئه نکنند بر مسند قدرت یا سمتی به آن‌ها نمی‌دادند که شایستگی آن را نداشته باشند.

ساری اصل عنوان کرد: در زندگی، معاشرت، سیاست، فرهنگ، ساده زیستی، حکومت‌داری، همسر داری، نحوه مواجه با دشمنان و دوستان الگوهای بی‌نظیری وجود دارد یعنی اصلاً در هیچ جای دنیا از اول تا آخر الگوی مانند حضرت علی (ع) نخواهید دید.

وی افزود: حضرت علی ریسمان محکم و استوار خداوند، قرآن ناطق الهی، دلیل واضح حقانیت دین مبین اسلام است همه ما باید به چنین شخصیت بزرگی افتخار کرده و به فرمایشات گهربار آن در نهج‌البلاغه عمل کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار