شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
اعتراض کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان
آبادان - شوشان : جمعی از کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان ظهر امروز (16 مردادماه) ببا تجمع مقابل دردفتر ریس این اداره ، خواستار رسیدگی به مطالبات و پرداخت 4 ماه حقوق معوقه خود شدند.
یکی از کارگران به نمایندگی از دیگر معترضین در گفت و گو با خبرنگار شوشان عنوان کرد : مشکلات ما در این اداره بسیار است .

وی گفت : حقوق و مزایای ما از سال 93 هر چهار ماه به طور نا منظم پرداخت شده است.

وی افزود : اکنون حدود 4 ماه است که هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده ایم و می بایست مسئولین فکری بحال ما کنند.

نماینده معترضین ادامه داد : علاوه بر اینکه حقوق هایمان در موعد خود پرداخت نمی شود و با وجود تاخیر 4 ماه متاسفانه حق بیمه هایمان نیز در موعد مقرر و در سر ماه پرداخت نمی شود.

وی گفت : از آنجایی که همه ما دارای همسر و فرزند هستیم چنانچه برایمان خدایی ناکرده مشکل درمان بوجود آید بدلیل نداشتن اعتبار دفترچه بیمه مشکلات عدیده ایی از جمله هزینه های بسیار زیاد درمان برایمان بوجود می آید.

نماینده معترضین با بیان اینکه بجز این 4 ماه حقوق معوق مطالباتی دیگر نیز وجود دارد، اظهار داشت : مطالباتی از جمله هزینه های لباس کار ، کفش ایمنی ، بن کارگری و خدمات رفاهی هم نیز وجود دارد که هنوز به ما پرداخت نشده است.

وی گفت : در بحث خدمات رفاهی می بایست 60 درصد آن نیز به همه ما تعلق می گرفت که اینگونه نشده و فقط شامل 4 الی 5 نفر از پرسنل رسمی این اداره شده است که این حق همه ما می باشد و میبایست به همه تعلق می گرفت.

یکی دیگر از این معترضان با اشاره به اینکه نفراتی که قراردادی و با پیمانکار هستند در قرادادشان 44 ساعت کار در هفته قید شده است اما بیشتر از این ساعت کاری به کار خود مشغول هستند ، اظهار داشت : بدون داشتن شیفت کاری ، استراحت و اضافه کاری 55 ساعت در هفته کار می کنیم اما در قرارداد هایمان 44 ساعت کار قید شده است.

وی ادامه داد : در طی این چند سال تا کنون حق شیفت کاری ، اضافه کاری ، بن کارگری به ما تعلق نگرفته است .

وی افزود : همچنین 4 عدد از خودروهای استیجاری این اداره نیز مدت ده ماه می باشد حقوق خود را دریافت نکردند و این باعث بروز مشکلات عدیده زندگی این رانندگان شده است.

وی در پایان اظهار داشت : شرکت آبفا روستایی یک شرکت خدمات رسان است و می بایست مسئولین محترم فکری برای ما کنند.

انتهای پیام /.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار