شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

با وجود اینکه یک ساعت دیگر تا پایان وقت رسمی رأی‌گیری باقی مانده است، اما شاهد صف‌های طولانی مردم در شعبه‌های اخذ رأی هستیم.

در مسجد امام صادق (ع) میان صف‌های طولانی شعبه اخذ رأی، به سوی مردم رفتیم تا هدف حضورشان در انتخابات را جویا شویم.

در مسجد امام جعفر صادق (ع)، خانم مسنی که مدت زیادی در صف ایستاده است، می‌گوید: آمده‌ام رأی بدهم تا بگویم ما هنوز پیرو راه امام راحل و شهیدان هستیم و تا وقتی زنده‌ایم دینمان را به آن‌ها ادا خواهیم کرد.

خانم دیگری که عنوان می‌کرد همسر او جانباز است، خواستار این بود که با وکالتی که دردست دارد به جای همسر خویش رأی دهد.

همسر این جانباز می‌گفت: همسرم دوست داشت در این انتخابات شرکت کند، چراکه سرنوشت کشور هنوز هم برای او مهم است، اما طبق قانون به علت عدم امکان حضورش در شعبه امکان تحقق این موضوع فراهم نشد.دختر جوانی که بار اول است رأی می‌دهد، گفت: رأی اولی بودن حس بسیار شگفتی دارد، من بسیار ذوق زده هستم و دلم می‌خواهد، کاندیدای مورد نظرم رئیس جمهور شود.

علیرضا پسر جوان اهوازی که برای اولین بار رأی خود را به صندوق می‌انداخت، اذعان داشت: اینکه حس می‌کنم در سرنوشت کشورم مشارکت می‌کنم، بهترین حس دنیاست، اینکه رأی من در نتیجه انتخابات موثر است، مرا خوشحال می‌کند.

مرد جوانی که فرزندش را در بغل گرفته است تا رأی او را به صندوق بیندازد، می‌گوید: فرزندم را با خود به اینجا آورده‌ام تا به او یاد دهم که مهم است در سرنوشت کشورش دخیل باشد. ما باید به دنیا نشان دهیم که میراث انقلاب را حفظ می‌کنیم و حتی به نسل‌های بعدیمان آن را انتقال می‌دهیم.

یکی از مردان عشایر بختیاری که با لباس محلی در مسجد امام جعفر صادق (ع) حاضر شده پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت، گفت: چو ایران نباشد تن من مباد، ما آمده‌ایم رأی بدهیم تا بگوییم هر رأی برگ ما، نشان از ارادت، وطن‌دوستی، اعتماد و اعتقاد ما به ولایت فقیه است.

 

بسیاری از شعبه‌های اخذ رأی اهواز، خواستار برگه‌های تعرفه اضافه و نیرو‌های اجرایی تازه نفس شده‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار