شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
حصارکشی دور زمین نمایشگاه که 63 هکتار است را به اتمام می‌رسانیم. همچنین عملیات تسطیح زمین و ساخت سردر نمایشگاه نیز تا انتهای امسال به پایان می‌رسد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با بیان این‌که برای ساخت نمایشگاه جدید اهواز به بیش از 150میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: امسال حصارکشی دور زمین نمایشگاه که 63 هکتار است را به اتمام می‌رسانیم. همچنین عملیات تسطیح زمین و ساخت سردر نمایشگاه نیز تا انتهای امسال به پایان می‌رسد.
 
رحیم جلیلی در حاشیه نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: زمین نمایشگاه جدید اهواز با پیگیری و هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت اقتصاد و دارایی و اداره کل اموال دولتی در طول چهار سال گذشته، از نیروهای نظامی گرفته شد. با توجه به مشکلات فراوان با کمک و پیگیری مسئولان موفق شدیم تا چهارمیخ 63هکتار زمین نمایشگاه جدید اهواز را دریافت کنیم.
 
وی با بیان این‌که قرارداد زمین آماده شده و در اختیار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان قرار گرفته است، افزود: همچنین اکنون مشاور در حال طراحی و آماده‌سازی نقشه‌ها برای ساخت سالن‌ها و محیط نمایشگاهی است که این کار یک کار زمانبر است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان ادامه داد: مشاور در این زمینه باید سایت‌های نمایشگاهی خارج کشور، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس که از نظر آب و هوایی به استان خوزستان مشابهت دارند را بازدید کند تا بتواند به بهترین شکل و بدون هیچ ایرادی به طراحی سایت‌های نمایشگاهی بپردازد.
 
جلیلی با بیان این‌که برای ساخت نمایشگاه جدید اهواز به بیش از 150میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: امسال حصارکشی دور زمین نمایشگاه که 63 هکتار است را به اتمام می‌رسانیم. همچنین عملیات تسطیح زمین و ساخت سردر نمایشگاه جدید اهواز نیز تا انتهای امسال به پایان می‌رسد.
 
وی گفت: ساخت سالن‌های نمایشگاه جدید اهواز بر عهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان است اما ساخت هتل‌ها، رستوران‌ها، مجموعه فرهنگی ورزشی و سالن‌های همایش این نمایشگاه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان خاطرنشان کرد: زمین نمایشگاه جدید اهواز در نزدیکی پلیس راه قدیم اهواز- اندیمشک و در محل بسیار خوبی واقع شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار