اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید قربان را در مصلی تهران تشریح کرد.
سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات پلیس برای مراسم عید سعید قربان اظهار کرد: از ساعت 24 روز پنجشنبه همکاران من در اطراف مصلی امام خمینی مستقر شده و از ساعت 5:30 صبح جمعه عملیات پاکسازی معابر اطراف مصلی تهران در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعمال نشده، گفت: اما ممنوعیت توقف در طول خیابان قنبرزاده، بزرگراه رسالت و طول خیابان شهیدبهشتی وجود داشته و چنانچه خودرویی در ساعات اقامه نماز عید سعید قربان در این معابر توقف کرده باشد، ماموران پلیس نسبت به جابه‌جایی آن اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پارکینگ‌های مجموعه مصلی برای پارک خودروهای نمازگزاران پیش‌بینی شده است گفت: درخواست ما از نمازگزاران این است که حتما خودروهای خود را در پارکینگ پارک کرده و تا حد امکان از مترو و اتوبوس برای حضور در مصلی استفاده کنند.

به گفته عابدی، ممکن است در صورت حجم ترافیک محدودیت‌های مقطعی توقف در اطراف مصلی تهران اعمال شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره خودروهایی که ممکن است توسط مأموران پلیس راهور منتقل شوند گفت: مالکان این خودروها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 110 و اعلام شماره پلاک از محل خودروی خود مطلع شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار