اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مردم با خلق حماسه میلیونی حضور پای صندوق‌های رای، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با فارس با تقدیر از حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی به مفهوم حماسه سیاسی معنای عمیق‌تری بخشیدند.

وی افزود: مردم این شهرستان نیز همپای سایر شهرهای کشور در صحنه حاضر شدند و حماسه سیاسی را خلق کردند و آفریدند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شوای اسلامی تصریح کرد: امسال مردم با خلق حماسه میلیونی حضور پای صندوق‌های رای، بیداری و عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند و به دعوت مقام معظم رهبری و اندیشه‌های امام راحل بار دیگر «آری» گفتند.

وی اضافه کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب فهمیدند با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی و تحریم‌ها، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان خوزستان و شهرستان شادگان تقدیر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر معرفی شده بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها گام‌های متعالی‌تری بردارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار