اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶
هنوز ساعاتی از انتشار اظهارات امیر سامری در باب غیبتش در مصاحبه با شوشان خرمشهر نگذشته بود که موسی مطوری جزیره در پاسخ به اظهارات وی مطلبی را در کانا رسمی ش منتشر کرد .
شوشان خرمشهر :  هنوز ساعاتی از انتشار اظهارات امیر سامری در باب غیبتش در مصاحبه با شوشان خرمشهر نگذشته بود که موسی مطوری جزیره در پاسخ به اظهارات وی مطلبی را در کانال رسمی ش منتشر کرد .

ساعاتی قبل امیر سامری در پاسخ به خبرنگار شوشان در باره علت غیبتش در جلسه ی شورا توضیحاتی داده بود که  با چنین جملاتی به پایان رسیده بود بود : 

 "در مورد اتفاقی که دیشب افتاد باید عرض کنم اولا تشکیل جلسه بدون دعوتنامه ی رسمی بود و ثانیا رئیس شورا در شهرستان بود و بخاطر بیماری در جلسه شرکت نکرد،لذا جلسه قانونی نبود.
و غیبتی که دوستان اعلام و ثبت کردند مشروعیت قانونی ندارد.
در پایان عرض کنم هر کدام از کاندیداهای احراز سمت شهردار که رای اکثریت را داشته باشند برای من قابل احترام هستند."


ساعتای از انتشار این خبر نگذشته بود که موسی مطوری جزیره منشی شورا ضمن انتشار تصویری از دعوتنامه ی رسمی در کانال رسمی ش (که به اشتباه پیج خوانده شده است) مطالب زیر را عنوان کرده بود : 

"به اطلاع كليه همشهريان عزيزم ميرسانم كه جلسه روز پنجشنبه كاملأ رسمى بوده و بصورت مكتوب از همه ى اعضاء شوراى شهر توسط رياست محترم دعوت بعمل آمده بود طبق قانون شوراء ها در صورت نبود رئيس به هر دليلي نائب آن اداره جلسه را بر عهده دارد و ثبت غيبت براى اعضاء غائب در جلسه كاملأ قانونى ايست"




این اظهارات ضدو نقیض بسرعت در فضای مجازی منتشر شده و علامتهای سوال زیادی در ذهن شهروندان روشن کرده است . لازم بذکر است که حاتم بندری نائب رئیس شورا نیز در باب لغو جلسه ی شورا مصاحبه ای با خبرگزاری فارس کرده بود که بشرح زیر است : 

" حاتم بندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: طبق جلسه صبح امروز، مقرر شد که امشب در جلسه‌ای شهردار خرمشهر انتخاب شود. 
وی در ادامه عنوان کرد: در جلسه امشب فقط چهار نفر از اعضا حضور پیدا کردند و علاوه بر رئیس شورای شهر که به دلیل شوک قلبی در بیمارستان بستری است، دو نفر از اعضا حضور پیدا نکردند. 
نائب رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: بر همین اساس به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه شورای شهر خرمشهر با دستور کار انتخاب شهردار از رسمیت خارج شد. 
وی متذکر شد: سامری و پورحمزاوی دو عضوی بودند که در این جلسه حضور پیدا نکردند و این عدم حضور بدون اطلاع قبلی بوده است. بندری خبر داد: بر همین اساس جلسه انتخاب شهردار به صورت رسمی و با حضور خبرنگاران در ساعت ۱۰ روز شنبه برگزار خواهد شد."


کمافی السابق شوشان خرمشهر فقط اظهارات معتبر ذینفعان را از منابع رسمی منتشر کرده و ضمن حفظ حقوق دیگر اعضای شورا در اظهار نظر ، درباب حق و حقوق اظهارات یاد شده مبری ست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار