اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
در جلسه مشترک مرکز مدیریت راهبردی افتا خوزستان و شرکت آبفا اهواز مطرح شد:
صبح  امروز، جلسه ای با حضور حسینی رییس مرکز افتا استان خوزستان و مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز ،با موضوع ایجاد تعامل و تسریع در تحقق اهداف این مرکز در ارگان ها و دستگاه های اجرایی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی در این جلسه گفت: با گسترش فضای مجازی و  توسعه روز افزون نرم‎افزارهای دستیابی به  اطلاعات در فضای سایبری، امکان نفوذ به اطلاعات شخصی و محرمانه وهمچنین سازمان های دولتی بیش از پیش فراهم گشته که این امر  همواره به عنوان یک خطر امنیتی محسوب می گردد.

وی افزود: آموزش راهکارهای حفظ و حراست از این اطلاعات امری ضروری و همگانی است .

کریمی رویکرد شرکت آب و فاضلاب اهواز  در این زمینه را اینگونه شرح داد: با بهره گیری از دانش روز و در راستای توسعه دولت الکترونیک در حال ارتقای زیر ساخت های الکترونیکی و انفورماتیکی مجموعه آب و فاضلاب اهواز با رعایت امنیت اطلاعات می باشیم.

وی نسبت به برقراری تعامل هرچه بیشتر با مرکز افتا استان خوزستان اعلام آمادگی و رضایت نمود  و این تعامل را عامل افزایش سطح امنیت فضای سایبری این مجموعه دانست.

گفتنی است، پیرو بازدید میدانی کارشناسان مرکز افتا استان از زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب اهواز ، مرکز افتا استان در این جلسه ارزیابی خود را" قابل تحسین " اعلام نمود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار