شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
با دستور شهردار اهواز صورت گرفت:
صبح امروز دومین مرحله از طرح ویژه خدمات رسانی به محلات سطح شهر با حضور پرسنل خدمات شهری مناطق برگزار شد.

به گزارش سایت شهرداری این طرح به دستور منصور کتانباف شهردار اهواز و با هدف  ارائه خدمات اولیه شهری و پاکیزگی محل سکونت و تردد شهروندان و رسیدگی به وضعیت ظاهری محلات در روز جمعه هر هفته بصورت کلی و در هر محله از سطح نواحی منطقه  درحال اجراست

شهردار اهواز در این خصوص گفت: این طرح شامل خدمات رسانی  در حوزه های مختلف از جمله  پاکسازی، بهسازی فضای سبز ، رنگ آمیزی، روشنایی ، تعویض تابلو های فرسوده معابر و ... می باشد که این هفته در منطقه یک : کوی جمهوری اسلامی خیابان فاطمی زاده، منطقه دو: کیانشهر( الحدید )، منطقه سه:کوی نیرو شهرک بهلول، منازل بیمه و سپاه، منطقه چهار: شهرک برق، منطقه پنج: زعفرانیه ، منطقه شش: کوی سیاحی، منطقه هفت: آل صافی، منطقه هشت: ۲۵۴ دستگاه صنایع فولاد انجام شد.

وی ادامه داد; این اقدام که جزء سیاست گذاری های جهادی شهردار اهواز محسوب می شود بصورت گسترده در تمامی مناطق 8گانه شهری و بصورت همزمان در روزهای جمعه اجرا خواهد شد تاهم سرعت خدمات رسانی و هم کیفیت رسیدگی به محلات بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

کتانباف اظهار کرد:  خوشبختانه طرح ویژه خدمات رسانی در این هفته نیز  با قوت انجام شد و همه معاونت های خدمات شهری مناطق و مدیران مناطق جهت نظارت دقیق بر کارها در مناطق حضور داشتند.

شهردار اهواز تصریح کرد: در اجرای این طرح مجموعه شهرداری اهواز در تلاش است ضمن ارتقا کیفیت محیط شهری،‌  آراستگی و نظافت شهری, ارائه خدمات مطلوبتر و همچنین حفظ سلامت عمومی و نشاط اجتماعی را در فضای عمومی سطح  مناطق به شهروندان هدیه دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم پس از پاکسازی های کلی هر محله  با حفظ نظم عمومی, پاکیزگی محل زندگی خود و حفظ بهداشت و جلوگیری  از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در خیابان ها و زمین های خالی اطراف، شهرداری را برای داشتن شهری زیبا و پاکیزه  و در خور شهروندان آن یاری کنند.

گفتنی است در اجرای این طرح شهردار اهواز به همراه مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری جهت نظارت بر اجرای دقیق عملیات حضور داشتند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار