شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به عنوان اولین منطقه آزاد کشور
مدیر زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند به عنوان اولین منطقه آزاد کشور رسما به سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک پیوست .
کمال رضایی  اظهار کرد: سامانه جامع گمرکی در منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد و اطلاعات کالاهای ورودی به این منطقه در سامانه‌های الکترونیکی گمرک ثبت می‌شود. 
  
وی افزود: با این اقدام در منطقه آزاد اروند انجام دوراظهاری کالاهای ورودی از طریق سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی به عنوان اولین منطقه آزاد کشور از امروز اجرایی شد . 
  
مدیر زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مناطق آزاد و جلسات آموزشی تشکیل شده در منطقه آزاد اروند، از امروز تمام اظهارنامه‌های ورودی منطقه آزاد اروند به عنوان اولین منطقه در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی به روش دوراظهاری ثبت می‌شود . 
  
رضایی خاطرنشان کرد: استقرار سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در مناطق آزاد کشور بر اساس تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد که پیش از این به امضای فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران و مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رسیده بود . 

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار