اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
نماینده اهواز:
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات از تعیین ردیف بودجه اهمیت بیشتری دارد، گفت: در تلاش هستیم از طریق فعال کردن بازدیدهای میدانی مسئولان از دانشگاه شهید چمران، تخصیص بودجه به این دانشگاه نسبت به گذشته بهتر شود. 
  
علی ساری در حاشیه بازدید از خوابگاه حضرت معصومه(س)  در خصوص مشکلات دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: به دو شیوه می‌توان به دانشگاه کمک کرد. یکی این است که از مسئولان مربوط در وزارتخانه بخواهیم به جای آنکه از دور برای مجموعه دانشگاه تصمیم بگیرند، از نزدیک شاهد مشکلات خوزستان باشند و در بحث اعتبارات تخصیصی اقدامات مؤثرتری انجام دهند. 
  
وی با اشاره به ایجاد مشکل در سیستم‌های سرمایشی خوابگاه در ترم گذشته که منجر به نارضایتی دانشجویان شده بود، افزود: معضلی که در امتحانات ترم قبل در دانشگاه شاهد بودیم، یکی از مشکلات دانشگاه است. مسئولان دانشگاه مجبور شدند تعداد زیادی کولر خریداری کنند. این کولرها هزینه زیادی داشتند. آیا این کولرها برای 10 سال آینده نیز پاسخگوی شرایط هستند؟ وقتی به جزئیات نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اینگونه نیست. 
  
ساری بیان کرد: روش دیگری که می‌توان به دانشگاه کمک کرد، در بحث بودجه و ردیف‌های مربوط به آن است. من در سال گذشته عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه بودم و به اتفاق دوستان تا جایی که از دست‌مان برمی‌آمد، برای دانشگاه شهید چمران تلاش کردیم. امسال نیز دکتر کاظم‌نسب الباجی در هیات رییسه تلفیق بودجه هستند. پیشنهاداتی نیز از طرف مسئولان دانشگاه ارائه شده که این پیشنهادات را دنبال می‌کنیم و امیدواریم عملی شوند. 
  
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بحث تخصیص بودجه از تعیین ردیف‌های بودجه مهم‌تر است. باید مطالبه‌گری در خصوص تخصیص بیشتر باشد. به اتفاق رییس دانشگاه شهید چمران تلاش می‌کنیم از این ظرفیت استفاده کنیم. 
  
وی اظهار کرد: در گذشته ردیف بودجه تعیین می‌شد، اما تخصیص‌ها ضعیف بودند. در تلاش هستیم تا از طریق فعال کردن بازدیدهای میدانی مسئولان، تخصیص‌ها نسبت به گذشته بهتر شوند. امروز رئییس صندوق رفاه از خوابگاه دانشگاه شهید چمران بازدید کرد. در آینده تلاش می‌کنیم رییس سازمان برنامه و بودجه برای بازدید به دانشگاه بیاید تا در نهایت بتوانیم حداکثر تخصیص‌ها را در دانشگاه داشته باشیم. 
 

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار