آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

"> نماینده آبادان: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوت خواهم گرفت
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۲

آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

محمد سعید اظهار کرد: آب جزیره آبادان دیر زمانی‌ است که مشکلاتی اساسی دارد و ساکنان این مناطق با وجود همه کم و کاستی‌ها و محرومیت‌ها، این مشکل را نیز تحمل می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌هایی که برای رفع مشکل آب در شهرستان آبادان و اروندکنار و چوئبده صورت گرفته است اما تاکنون شاهد اقدامی موثر در این خصوص نبوده‌ایم.

*مسئولان به جای پاسخ‌های غیرمسئولانه مشکل آب را برطرف کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان مرتبط تصریح کرد: مسئولان به جای پاسخ دادن و تلاش و کوشش برای یافتن جواب‌های غیرمنطقی و غیرمسئولانه به فکر اصلاح آب آبادان باشند!

وی گفت: مردم از وضعیت آب خسته شده‌اند و واقعا دیگر تحمل استفاده از آب شور را ندارند.

انصاری خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته بودم قومیت‌گرایی در آبادان ممنوع؛ مردم این منطقه بعد از پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی دیگر تحمل قومی‌گرایی را ندارند.

*باز هم می‌گویم قومیت‌گرایی در نظام اسلامی بی‌معناست

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی، عدل و پایداری دیگر قومیت‌گرایی جایگاهی ندارد، عنوان کرد: مردم خوب آبادان بدانند تا رفع کامل مشکل آب آبادان پیگیر این موضوع هستم و در این مسیر جز خدا از هیچ کسی ترس و واهمه ندارم!عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: امروز در این منطقه شاهد آن هستیم که پیرمرد، پیرزن و یا فرزندان کوچکمان آب مناسب برای خوردن ندارند و باید با آب شور، روز و شب سپری کنند.

وی تصریح کرد: آرامش را از مسئولان بی‌تفاوتی که آرامش را از مردم گرفته‌اند خواهم گرفت تا مشکل آب آبادان را رفع کنم.

انصاری در پایان گفت: هدف ما مسئولان باید خدمت به مردم و احقاق حق آنها باشد در غیر این‌صورت کاری برای انجام دادن نخواهیم داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار