اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
استاندار خوزستان اعلام کرد:
استاندار خوزستان گفت: برگزاری دومین جشنواره فجر استانی تئاتر خوزستان فرصتی ارزشمند است که پیش روی این استان قرار گرفت و بستری برای تبادل تجربه و تبلور خلاقیت ها در فضای عطر آگین به مهر و محبت فراهم آورد.
غلامرضا شریعتی با بیان این که از جمله اقدامات ارزشمند این جشنواره می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار اجراهای عمومی اشاره کرد، اظهار داشت: امید است برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه هنر نمایش استان به عنوان زنده ترین هنر جهان باشد و هنرمندان در کنار تولید و اجرای نمایش به پژوهش و آموزش نیز اجر نهند تا بتوانند در این زمینه بر غنای این رویداد فرهنگی بیافزایند.

وی گفت: خوزستان با تلاش اهالی فرهنگ و رسانه ها می تواند مرکز ثقل فعالیت های فراگیر هنر نمایش در سطح کشور و حتی بین الملل باشد زیرا چنین پتانسیلی در آن وجود دارد که لازمه آن فراهم آوردن بستر مناسب است تا استعداد ها خود را بروز دهند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا خانه هنرمندان را در استان تکمیل و پلاتو های بیشتری احداث کنیم البته در صدد انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تکمیل پلاتو های همه شهرستان های استان هستیم.

وی گفت: یکی از اهداف ما به اتمام رساندن ساختمان هایی است که زیر ساخت اصلی حوزه فرهنگ و هنر استان را تشکیل می دهند. فرهنگسراها و خانه های نمایش باید به تدریج در همه شهرستان های استان ساخته و آماده شوند تا بتوانیم از این راه استعداد های استان را جذب کنیم.

شریعتی افزود: هنر نمایش تئاتر جامعه را به سمت و سویی می کشاند که می تواند مطابق با شرایط خودش وفق بدهد و حرکت کند.


/ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار