اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
معاون استاندار:
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که وضعیت ورزش مناطق حاشیه ای بهتر می شود، گفت: استانداری اعتبارات خوبی به ورزش خوزستان برای توجه به مناطق کم برخوردار و ورزش بانوان اختصاص داده است.
علی‌حسین حسین‌زاده در خصوص وضعیت ورزش استان، اظهارکرد: ورزش خوزستان از دیرباز در میادین مختلف حرف های بسیاری برای گفتن داشته است. این استان ظرفیت های خیلی خوبی در سطح ملی و بین المللی رشته های مختلف دارد و ورزشکاران‌مان همیشه خوب درخشیده اند. اکنون نیز شاهد پیشرفت ورزش خوزستان هستیم.

وی با اشاره به رویکرد استانداری خوزستان در راستای ایجاد رضایت اجتماعی، گفت: ما ضمن این که به دنبال شناسایی چنین ظرفیت هایی در ورزش هستیم، می خواهیم با برگزاری رقابت های ورزشی نیز نشاط را در استان داشته باشیم.

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که در راستای ایمنی و استاندارد نمودن میادین ورزشی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، گفت: میزبانی‌های مختلف، زمینه توسعه آن رشته را در استان فراهم می کند و ظرفیت‌های جدید نیز شناسایی می شوند. استقبال مردم از مسابقات نیز می تواند به شکل گیری ظرفیت های جدید کمک کند.

وی درباره ورزش بانوان نیز عنوان کرد: استانداری اعتبارات خوبی به ورزش خوزستان برای توجه به مناطق کم برخوردار و ورزش بانوان اختصاص داده است. 

حسین زاده درخصوص میزبانی‌های پیش رو استان از مسابقات بین المللی مختلف، گفت: تقریبا تمامی دستگاه ها پای کار هستند و باتوجه به جایگاه این رقابت ها باید امکانات لازم نیز فراهم شود.

وی با اشاره به پروژهای نیمه تمام استان و همتی که اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه داشته است، عنوان کرد: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در خوزستان است که یکی از کارهایی که آقای حیدری آغاز کرده، اتمام این پروژه ها است که جا دارد از او تشکر کنم.

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که وضعیت ورزش مناطق حاشیه ای نیز بهتر می شود، گفت: برای توسعه ورزش در این مناطق، احداث زمین های کوچک و استخر مدنظر است.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار