اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
همایش بین المللی مدیریت جهانی کسب و کار با سخنرانی پروفسور جوزف شرین مدیرکل اسبق سازمان بازاریابی و فروش کمپانی IBM و با حضور دکتر بابک بهبودی و دکتر سپهر تاروردیان مدرسین حوزه مدیریت کسب و کار و جمع کثیری از تجار، بازرگانان و مدیران کسب و کار کشور در مرکز همایش های بین المللی بوستان اهواز برگزار شد.
 
نوید قیاسی دبیر برگزاری این همایش در گفت و گویی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی با دانش به روز مدیریت در راستای توسعه کسب و کارها عنوان کرد و گفت: در شرایطی که رکود اقتصادی بر کسب و کارها حاکم است نیاز است تا صاحبان کسب و کار از دانش به روز مدیریت و متدهای جدید فروش و راه کارهای نوین بازاریابی برای پیشبرد کسب و کارها استفاده کنند. 


وی با بیان اینکه شرایط کنونی کسب و کارها در بازار سنتی رونقی نخواهد داشت عنوان کرد: شرایطی که مدیران کسب و کارها نتوانند خود را به بازارهای جهانی متصل کنند و از تکنولوژی های نوین و دانش به روز مدیریتی در جهت توسعه کسب و کارهای خویش استفاده نکنند نمی توانند روند رو به رشدی برای کسب و کار خود داشته باشند چرا که بازارهای امروز با رشد تکنولوژی ها و تغییر نسلها تغییراتی اساسی کرده اند. 

مدرس حوزه مدیریت در ادامه با بیان اینکه آموزش مدیران بهترین راه برای آشنایی با دانش  نوین مدیریت و توسعه کسب و کارها می باشند تصریح کرد: اگر مدیران و صاحبان کسب و کارها بتوانند تفکر جهانی داشته باشند و از راه یادگیری علم مدیریت ، روش های جدید فروش و بازاریابی و همچنین آشنایی بیشتر با تکنولوژی های روز دنیا برای توسعه کسب و کار استفاده کنند قطعا شرایط بهتری در بازار خود خواهند داشت.

مدیرعامل گروه آموزشی آوین در پایان با اشاره به فعالیت هایی که این گروه آموزشی در سطح استان انجام می دهد خاطرنشان کرد: گروه آموزشی آوین با بیش از 6 سال فعالیت مستمر در آموزش به صورت تخصصی در حوزه های مدیریت اجرایی کسب و کار EMBA و DBA و همچنین دوره تخصصی و جدید مدیریت زنجیره تامین و لجستیک LMBA  برای اولین بار در سطح کشور برای مدیران کسب و کارها برگزار کرده که نقش بسزایی در رشد ، توسعه و سودآوری آنها داشته است. 

وی ادامه داد: راه اندازی و تشکیل باشگاه بزرگان تجارت نیز از دیگر فعالیت هایی است که این گروه در جهت هم افزایی و آشنایی بیشتر صاحبان کسب و کار با یکدیگر انجام داده وبا فعالیت های آموزشی که در داخل و خارج از کشور اجرا می شود می تواند بر توسعه و پیشرفت مدیران و کسب و کارهای آنها در سطح استان تاثیر بسزایی داشته باشد. 

گفتنی است گروه آموزشی آوین توانسته در طی سال های فعالیت خود تندیس های بین المللی و ملی همچون نشان مدیریت برتر سالهای 95 و 96 ونشان دکترین مدیریت و .. را در کارنامه خود ثبت کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار