شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : شيخ جعفر شجوني كه تمام هم و‌غمش سخنراني و مصاحبه عليه اصلاح‌طلبان است و بارها آرزوي رييس‌جمهور شدن حسين شريعتمداري را مطرح كرده است، در تازه ترين اظهاراتش عليه اصلاح‌طلبان گفت: در اين دوران يک نواب صفوي کم داريم تا ريشه‌ي برخي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب را از ته بزند و شيشه‌ي روزنامه‌هايي که از خارج حمايت مالي مي‌شوند را بشکند!

در ابتدا: زدن ريشه ي روزنامه هاي اصلاح طلب و شکستن شيشه ي عمر روزنامه هاي تحول خواه، خيلي هم امر لامحالي نيست! اما پشتوانه اي هيجده ميليون نفري را مي طلبد. متأسفانه تصور ما اين است که درک اين امر، از دايره ي ذهني آقاي شجوني خارج است! حال اگر که آقاي شجوني تصور مي کنند امر چندان لامحالي هم نيست، بسم ا...

در ادامه: گفتن اين که روزنامه هاي اصلاح طلب و تحول خواه از خارج حمايت مالي مي شوند! نه نشان دهنده ي نبوغ آقاي شجوني است و نه شهودش! اما شنيدن اين حرف از ما، که همه‌ي روزنامه هاي اصلاح طلب از وزارت ارشاد مجوز دارند! قطع به يقين مي تواند نبوغ آقاي شجوني را کمي تا اندکي زير سؤال ببرد! هر چند يکي از امکانات هميشگي و مادام‌العمر نبوغ آقاي شجوني، زير سؤال بردن اصلاح طلبان است!

در ميانه: بايد به آقاي شجوني اطمينان خاطر دهيم، با برگزاري انتخابات اخير، ديگر امکان چنداني براي به زير راديکال بردن اصلاح‌طلبان و کوچک کردن حجم آنان وجود ندارد! چرا که با اکثريت قاطع رأي ملت، بردن اعتدال و اصلاح هيجده ميليوني به زير راديکال و کوچک کردن حجم آن به 1800 نفر ، ابدا امکان پذير نيست!

در پايان: يقين داريم که اين تازه اول کار است! و آقاي جعفر شجوني به زودي اظهارات جديدي را درباره ي اصلاح طلبان و روزنامه‌هاي‌شان اظهار خواهند کرد. البته با اذن به اين که کپي برابر اصل است، هرچند ابدا منظورمان کپي از روي شناسنامه ي آقاي شجوني نيست؛ کپي از روي روزنامه ي کيهان است!

ولي نمي دانيم چرا با وجود اين که در اين چند سال اخير آقاي شجوني خيلي واسع درباره ي روزنامه هاي اصلاح طلب زبان به نکوهش داشته اند!

روزنامه هاي تحول خواه ، کاغذ به تيراژ بيش انباشته اند! و انبان جامعه ي روزنامه نگاري از توشه ي اصلاح طلبان بيش گشته ! اصلاح طلبان زياد به مدار و قلب جامعه دانش افزوده اند و جامعه رخت انديشه از کلام و انديشه ي شجوني بربسته.

 

در تکمله: في الواقع نگرانيم ! نکند خداي ناکرده؛ زبان نکوهش جعفر شجوني قاصر گردد و دل از تکفير و ذم اصلاح طلبان برتابد! و آن گاه تيراژ روزنامه هاي اصلاحات کم گردد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار