اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

شوشان - سید رسول موسوی // مدیرمسئول روزنامه عصرکارون : در آغاز شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهراء(ع) به همه مسلمانان جهان بویژه زنان فاطمی ایران و جهان تسلیت می گویم...... و در این راستا اشاراتی مختصر به مواضع ومحورهای مبارزاتی آن حضرت پس از رحلت پیامبرعظیم الشآن اسلام(ص) می پردازم....

بنابر آنچه که گفته شد و در تواریخ آمده است و تاریخ گواه آن است آن حضرت  تکلیف شرعی خود می دانست که فلسفه آیات و عقاید و احکام دین گرچه در حساس ترین فرصت های طوفانی و گذرا و خطیر به امت پدرش یادآوری می کند و سنگر امامت قرانی غدیر و عدالت محمدی(ص) بی یار و یاور نگذارد و رسالت اصلی ایه (یا ایها الرسول بلغ ماانزل الیک) تجدید و احیا نماید و فریاد بزرگ (من کنت مولا فهذا علیا مولا) را از نو در پهن های زندگی مسلمانان از مسجد پیامبر طنین افکن سازد. چون لب به سخن گشود و واژه های آتشین آتش فشان ابلاغ سوزان رادرفضای مدینه (بدون پیامبر) را شعله ور ساخت و روشن گرداند که چگونه فهرست حقایق قرانی را در ارتباط با انسان مسلمان و هدایت جامعه وعدالت درواژه گانی به صلابت و سختی قله سازان وبه گستردگی افق ها و تلاطم اقیانوس هاوبه تنین تندرها و به هیمنه ی حماسه بیان کرده است.

بانوی بزرگ اسلام میراث دار پدر در سخنان خویش قدر را فریاد کرد و تا به امروز این حق مغصوب را زنده نگه داشت و از غلبه همه جانبه ی سقیفه و صاحبان و فرزندان و نوادگان شان مانع گشت و فروغ غدیر را که می رفت با توطئه طالبان قدرت و غاصبان منصب امامت پوشانده شود در کنار جریان نامبارک و خیانت بار سقیفه جاودانه ساخت و این گونه از انحراف در دین جلوگیری نمود....و با شجاعت هر چه تمام تر از بیم انحراف در دین پدرش مردم را آگاه کردو ترساند و چنان آنان را به دلیل همراهی با جریان سقیفه توبیخ نمود که چرا به امامت عدل پشت کردند و به آنان وعده داد که به استبداد ظالمان و شمشیر جباران در همه تاریخ اسلام گرفتار و دچار می گردند.

خطبه های فاطمه (ع) توفنده ترین منشور فراخوان برای عدالت و اجرای مطلق آن می باشد. بنابراین اصلی ترین و حساس ترین مرحله مبارزاتی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهراء(ع) را بیانگر سیره ی سیاسی آن حضرت بعد از رحلت پیامبر همان موضع گیری های دقیق و حساب شده او در برابر زورگویی ها و خط مشی های جاه طلبانه دست اندرکاران حکومت وقت یعنی خلافا را تشکیل می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار