اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
نماینده مردم اهواز در مجلس:
الباجی: دادستانی هرچه سریعتر باید به موضوع شرکت گروه ملی ورود کند تا مشخص شود این شرکت براساس تعهداتی که داده عمل کرده است یا خیر؟.
جواد کاظم نسب در رابطه با عدم پرداخت حقوق کارگران شرکت گروه ملی فولاد اظهار کرد: طی جلساتی که با معاونت سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل امور سیاسی استانداری و معاون دادستان استان داشتم از آن‌ها درخواست کردم به‌منظور حل قضیه کارگران این شرکت ورود کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت باید تعیین تکلیف شود، گفت: چناچه مدیریت فعلی نتواند این شرکت را اداره کند، اداه شرکت دوباره به بانک ملی سپرده می‌شود تا نمایندگان بتوانند از طریق سوال، تذکر و استیضاح وزرای مربوطه این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنوز مشخص نیست که این شرکت دست عبدالرضا موسوی، خریدار سهام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد است یا دست بانک ملی؟.

کاظم نسب عنوان کرد: خریدار بخش خصوصی شرکت گروه ملی  صنعتی فولاد مدعی شده است که بانک ملی به تعهدات خود مبنی بر دادن اعتبار، به‌درستی پایبند نبوده است و به همین دلیل اداره کردن شرکت با این شرایط سخت است.

وی افزود: از طرفی مدیریت بانک ملی مدعی است سهام شرکت را به خریدار بخش خصوصی فروخته است.

کاظم نسب گفت: دادستانی هرچه سریع‌تر باید ورود کند تا مشخص شود شرکت گروه ملی بر اساس تعهداتی که داده عمل کرده است یا خیر؟.

وی بیان کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با معاونت دادستانی صورت گرفت، مقرر شد حقوق معوقه کارگران به همراه عیدی آن‌ها پیش از فرا رسیدن سال نو پرداخت شود.

سهام گروه ملی یک سال گذشته در اختیار بانک ملی  بود که بانک پس از برگزاری مزایده سهام این شرکت را به بخش خصوصی واگذار کرد.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار