اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
شهردار آبادان در حاشیه افتتاح شهرک خودرویی ؛
آبادان - شوشان ؛ شهردار آبادان ، گفت : شهرک خودرویی با هدف جمع آوری صنوف مزاحم از هسته مرکزی شهر به مساحت ۴.۵ هکتار با مشارکت بخش خصوصی به بهر برداری رسید.



شوشان آبادان ؛
حسین حمیدپور در آیین افتتاحیه شهرک خودرویی آبادان که با حضور استاندار خوزستان، فرمانداران آبادان و خرمشهر، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید ، اظهار کرد : پروژه شهر رویایی آبادان در زمینی به مساحت ۶۱ هکتار در حال اجرا است.

وی افزود : شهرک خودرویی بعنوان فاز اول آن و با هدف جمع آوری صنوف مزاحم از هسته مرکزی شهر به مساحت ۴.۵ هکتار با مشارکت بخش خصوصی و سایر بخش ها نیز اجرایی و به بهره برداری برسد.

حمیدپور به اجرای طرح ساماندهی جاده رودی شهر آبادان از سمت بندر ماهشهر اشارده کرد و گفت: اطراف جاده ساماندهی و چهره ورودی شهر تعییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد : فاز نخست شهر رویایی آبادان در قالب شهرک خودرویی در زمینی به وسعت ۴۵ هزار متر مربع و با بهره گیری از مشاوران رتبه نخست معماری و دست یابی به اهداف کلان منطقه در جهت برقراری نظم و رفع معضل گره کور ترافیکی در سطح شهر توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

شهردار آبادان بیان کرد : در این شهرک ۱۳۰ غرفه نمایشگاهی، ۲۵ واحد اداری، ۲۵ فروشگاه خدماتی همچون کارواش و غیره، احداث شدد که به طور مستقیم برای ۵۰۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد می کند، در پروژه شهر رویایی در مساحت ۶۱.۵ هکتار فضای تفریحی، خدماتی، گردشگری و درمانی در حال اجراست.


انتهای پیام /.


*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار