اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
روز یکشنبه آیین عملیات اجرایی تعریض جاده هپرو تا آب انارک و افتتاح فاز نخست آبرسانی به دهستان هپرو از توابع شهرستان باغملک امروز با حضور کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری و جمعی از مسئولان استانی انجام شد.
کیامرث حاجی زاده  در آیین کلنگ زنی این ۲ پروژه اظهار کرد: تعمیر و تعریض محور دهستان هپرو به روستای پسکره، با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طول مدت هشت ماه انجام خواهد شد که با توجه به کوهستانی بودن مسیر و مشکلات مردم در رفت و آمد، هزینه‌های زیادی برای تعمیر و نگهداری این محور انجام می‌شود  اما با تکمیل این پروژه این هزینه ها به حداقل خواهد رسید.

وی تاکید کرد: چند نقطه حادثه خیز این محور نیز شناسایی شده است که در همین پروژه نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به  افتتاح فاز اول طرح انتقال آب به دهستان هپرو گفت: با افتتاح فاز اول این طرح، آب رسانی به پنج روستای سرمورد، زیر مورد، پسکره، دورتو و آب انارک انجام شد.

وی افزود: در فاز دوم این طرح نیز آب رسانی به سه روستای همجوار و افتتاح یک تصفیه خانه نظر گرفته شده است و این تصفیه خانه پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد دارد و سعی می‌کنیم در سال جاری افتتاح شود.

شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز ۱۴۳ کیلومتر است.
محور باغملک به صیدون یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان باغملک است با تکمیل عملیات تعریض و تعمیر آن ، میزان تصادفات در آن کاهش چشمگیری خواهد داشت.

مردم دهستان هپرو، در سالیان گذشته با مشکل تأمین آب شرب مواجه بودند که با افتتاح فاز اول طرح انتقال آب به روستاهای آن، مقداری از مشکلات آنها حل خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار