اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان گفت: امروز در آبادان دید کمتر از ۴ کیلومتر گزارش شده که ناشی از دود بخش هور العظیم بوده و احتمال دارد فردا صبح نیز وضعیت جوی آبادان همینگونه باشد.
محمد سبزه‌زاری در زمینه آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: امروز اکثر نقاط با پدیده شرجی یا افزایش رطوبت مواجه بود که روند افزایش رطوبت با شدت و ضعف تا اواخر هفته آینده نیز به ویژه در نوار ساحلی و شرقی ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: امروز بعداز ظهر برای ساعاتی افزایش سرعت وزش باد  و تغییر سوی جریانات و شمال غربی شدن آن و  در نتیجه احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در بخش‌های غربی٬  جنوبی و بعضا مرکزی استان را فراهم می‌کند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: طی امروز، چهار شنبه افزایش یک تا دو درجه‌ای دما به استثنای بخش‌هایی از نوار ساحلی و بخش‌هایی از شرق استان مورد انتظار است.

وی گفت: امروز صبح در  آبادان سمت باد غربی و شمال غربی بود و دید کمتر از 4 کیلومتر گزارش شده که ناشی از دود بخش هور العظیم بوده و احتمال دارد فردا صبح نیز وضعیت جوی  آبادان همینگونه باشد.

سبزه‌زاری افزود: حداکثر رطوبت امروز صبح نیز متعلق به شهرستان ماهشهر و با 89 درصد رطوبت بوده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: در شبانه‌‌روز گذشته ایذه با 20.9 درجه سانتی‌گراد و کشاورزی اهواز با 47.4 درجه سانتی‌گراد به‌‌‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین 27.6 و 46.7 درجه سانتی‌گراد بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار