اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
شب گذشته بر اثر برخورد اتوبوس مسافری تهران به مقصد کرمان با یک دستگاه تریلر حاوی سوخت در محدوده بادرود در آزاده راه نطنز به کاشان متأسفانه 19 نفر در دم جان باخته و 27 نفر مصدوم شده‌اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نطنز گفت: آزاد راه نطنز به کاشان که شب گذشته بر اثر برخورد تریلر با اتوبوس دچار مسدودی جزیی شده بود اکنون کاملا بازگشایی شده است.

رضا حاجی آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آزاد راه نطنز به کاشان که حدود ساعت 23:30 شب گذشته در 5 کیلومتری بادرود بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت دچار مسدودی جزیی شده بود و باعث ایجاد ترافیک سنگینی شده بود، بازگشایی شد. با تلاش عوامل راهداری حوالی 4 صبح امروز این مسیر کاملا بازگشایی و پاکسازی شده و اکنون تردد در این مسیر بدون هیچ مشکلی در جریان است.

رئیس اداره راهداری نطنز گفت: با توجه به فوت راننده اتوبوس و نامشخص بودن نحوه برخورد و چگونگی حادثه، فعلا علت حادثه نامعلوم است و تحقیقات از راننده تریلر که زنده مانده است برای مشخص شدن موضوع ادامه دارد و بعد از کارشناسی صحنه حادثه علت آن مشخص خواهد شد.

حاجی آقاجانی تصریح کرد: به علت وخامت حادثه و سوختگی اجساد تا این لحظه هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی هویت اجساد هستند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته بر اثر برخورد اتوبوس مسافری تهران به مقصد کرمان با یک دستگاه تریلر حاوی سوخت در محدوده بادرود در آزاده راه نطنز به کاشان متأسفانه 19 نفر در دم جان باخته و 27 نفر مصدوم شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار