اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱
محمد سعید بهوندی

ترور در هر شکل و قیافه اش و به هر بهانه و نیت و انگیزه و با هر شعار و استدلال بوسیله ی هر کس ولو عبد صالح و با هدف الهی محکوم و منفور و مردود است و در آئین اسلام و سنت نبوی (ص) و سیره ی ائمه ی صالحین علیهم السلام نه تنها توصیه ای به آن نشده، تایید نگردیده، بلکه از آن نهی و جلوگیری شده است.

پیامبر اسلام (ص)هیچگاه برای از بین بردن دشمنان نانجیب و لجوج و شیطان صفتش با اینکه می توانست آنان را بوسیله ی یارانش در بزنگاه هایی از بین برده و امت اسلام را از شرّ وجوشان خلاص نماید، ولی به دلیل ناجوانمرد بودن این شیوه و روش و از طرفی حالت پنهانی آن و ترس از اینکه این روش مستمسکی گردد، برای تسویه حسابهای فردی و شخصی، هرگز زیر بار چنین رفتار و اقدام پلشتی نرفت.

اینکه بصورت کور و ناشیانه، رگبار مرگبار و آتشین خود را بصورت یکسان متوجه یک عده انسان های نمایی که در میان آنان زن و کودک و پیر و رهگذر وجود داشته باشد که هیچ دشمنی و عداوتی با کسی نداشته و ندارند، نشانه ی بزدلی و عدم وجود انسانیت است.

اینکه ملتی هم اکنون به هر علت دارای وجود مشکلاتی در درون خویش است و از داشتن چنین مشکلاتی گلایه داشته و رنج می برد، روزنه ای منطقی و عقلانی نیست که هر بی سر و پایی و با هر شیطنت و دسیسه ای و با کمک و پشتیبانی کشورها و گروهک های معلوم الحالی، صرفاً با شعار کمک به آنان، فرزندانشان را به رگبار بسته و آنان را عزادار سازند.

مردم ایران آری مشکل دارند و این مشکلات هم یک شبه بوجود نیامده اند و علل آنها یکی و دو تا و صرفاً داخلی و از آن این دولت و دولت پیش از آن هم نیست.

بلکه علت های زیادی دست به دست هم داده اند؛ اعم از داخلی و خارجی و چنین وضعیتی را به لحاظ سختی معیشت و دیگر سختی ها رقم زده اند، که در این مطلب جای مطرح کردن آن نیست.

بلکه آنچه در این حادثه واجب به گفتن است؛ این خواهد بود که ملت ایران به هیچ عنوان برای حل مشکلاتش دست گدایی بسوی هیچ کشوری چه همسایه و چه غیر همسایه دراز نخواهد کرد و هیچ کشوری نیز در دنیای امروز بدون چشم داشت و طمع های بسیار حاضر به کمک به دیگری نخواهد بود و ایرانی خود به تنهایی خواهد توانست به فضل و عنایت پروردگار و حفظ وحدت همه ی اقوام و نژادها در تمامی بلوک های جغرافیایی خود و استفاده از ظرفیت هایی که ای بسا تاکنون بلااستفاده مانده اند و همچنین نیروی خلاق جوانان و اندیشمندان و متخصصان خود بر مشکلات فائق آمده و امید و آرزوی دشمنان و بدخواهان را به حول و قوه ی الهی به یاس تبدیل نماید.

اقوام ایرانی عرب، فارس، ترک، کرد، لر، بلوچ و... نه تنها هیچ اختلافی باهم نداشته و ندارند، بلکه همه مانند صدها سال گذشته همچون انگشتان دستانی واحد، مشت محکمی خواهند بود برای کوبیدن بر آن مغزهای بیمار و منحرفی که خواب تجزیه یک وجب از خاک ایران را دیده اند. همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس که ما هم اکنون در هفته ی بزرگداشت آن هستیم، علیرغم نوپا بودن نهال انقلاب و خالی بودن خزانه ی کشور و بهم ریختگی نیروهای نظامی و انتظامی، با بسیج نیروهای مردمی و اتحاد بی نظیر رویای شیطانی جداسازی خوزستان و فتح تهران را چون آواری سهمگین بر سر خودشان و اربابانشان خراب نمودیم، بحمدالله امروز نیز مقتدرتر از سال ۵۹ و سالهای جنگ، جوانان ما در میدان حاضر و بر سر تمامیت ارضی با احدی وارد معامله و بدوبستان نخواهیم شد. مشکلات کشور نیز به فضل پروردگار و درایت و تلاش بیشتر و مخلصانه تر مسئولان و مدیران یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد و دوباره آسایش و آرامش بیشتر و پایدارتری بر کشور عزیزمان سایه خواهد انداخت.

خدایا به همه ما کمک کن تا به اتکال به فضل تو و توانمندی ها و نعمت هایی که تو بما ارزانی داشته ای ایرانی آباد و آزاد و باعظمت بسازیم.

آمین یا رب الرئوف الرحیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار