اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

شوشان : شورای مشترک فعالان عرب با صدور بیانیه ای نسبت به سکوت دستگاه های نظارتی و مسئول در برخورد با اهانت کنندگان به کارگران عرب شرکت نیشکر هفت تپه واکنش نشان داد.

متن بیانیه صادره بدین شرح است:

بیانیه شورای مشترک فعالان عرب

     بسم الله الرحمن الرحیم

[فَأَزَلَّهُمَا الشَّيْطانُ عَنْها فَأَخْرَجَهُما مِمَّا كانا فيهِ وَ قُلْنَا اهْبِطُوا بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ وَ لَكُمْ فِي الْأَرْضِ مُسْتَقَرٌّ وَ مَتاعٌ إِلى‌ حينٍ]

   صدق الله العلي العظيم

 توهین به هر دلیل و با هر توجیهی اساسا عملی خلاف اخلاق و محکوم  است.

 شورای مشترک فعالان عرب خوزستان اهانت یکی از مدیران  شرکت نیشکر هفت تپه شهرستان شوش به پرسنل و مردم شریف عرب و به دنبال آن ایجاد فضای ملتهب که می رفت شهرستان و سایر مناطق اطراف را وارد چالش قومیتی کند، مدتی است عمدا بدون واکنش، رصد و متابعت نموده تا مراتب و فرصت مناسب برای عکس العمل مراکز و مراجع مسئول در برخورد و بازداری و به دور از دخالت هاى ماجراجويانه فرصت طلبان فراهم سازد. اما متأسفانه بر خلاف آنچه انتظار میرفت که طی یک مدت زمان از بروز آن اتفاق و حواشی بعدی ، مراکز و مراجع مشار الیهم

اعم از شهرستان یا استان در جدیتی ملموس با این موضوع برخورد ننمودند و خاطی مواجه با مجازات شایسته ای طبق قانون نگردید و هیچ نوع محرومیت و محکومیتی علیه آن بشکل مطلوب مشاهده نشده است.

 طبعا بی دقتی در گنجاندن افرادی فاقد صلاحیت لازم و ساقط از تعادلات روحی و روانی در کنترل نقصانات شخصیتی و هرزگرانه ، بر امور مدیریتی در این سطح، موجب بروز رویدادهایی می شود که به موجب آن چالش ها و تشنج ها علاوه بر محیط محدود در آن حوزه، امنیت اجتماعی گسترده تری را تحت آسیب های جدی و تبعات جبران ناپذیری قرار می دهد. از این جهت، هرگونه سهل انگاری به ویژه در چنین شرایطی که وحدت اقوام و جامعه ضرورتی مهم می باشد ، امری خطیر و خطائی نابخشودنی خواهد بود.

 بنابراین شورای مشترک فعالان عرب خوزستان

از  تمامی نهادهای نظارتی،بازرسی و امنیتی مسئول، استاندار خوزستان و نمایندگان مجلسین  مجدانه خواستار است ، برای پیشگیری از خدشه دار شدن قاطعیت قانون و سلامت عدالت در نظام جمهوری اسلامی ، پاسداری از اخلاق و آموزه های اسلامی و تبعیت از رهنمودهای مقام والای رهبری ، برخورد با این مورد را  اقدامی فوری و ضروری قرار دهند؛ تا انعکاس نتائج آن الگویی برای جلوگیری از تکرار اهانت ها و تحقیرها باشد و سبب بازگشت آرامش حقیقی به فضای سیاسی و اجتماعی  منطقه گردد.

  شورای مشترک فعالان عرب خوزستان

                  97/8/2

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار