شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

رییس هیات مدیره باشگاه برنا خوزستان گفت: این باشگاه با خرید امتیاز تیم فوتسال دایتی شیراز مجوز حضور در مسابقات فصل آینده دسته اول باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

عباس نوری در گفتگو با مهر گفت: با مذاکرات فراوان امتیاز تیم فوتسال برنا خوزستان در مسابقات دسته دوم باشگاه های کشور را با امتیاز تیم دایتی شیراز در مسابقات دسته اول باشگاه های کشور معاوضه و حضورمان در رقابتهای دسته اول را قطعی کردیم.

وی با اشاره به اینکه تکلیف کادر فنی تیم فوتسال برنا خوزستان تا پایان هفته مشخص می شود، عنوان کرد: مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است و ما به زودی اسامی کادر فنی را اعلام خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه برنا خوزستان با بیان اینکه قرارداد 50 درصد بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال این باشگاه به پایان رسیده است، افزود: کادر فنی تیم در خصوص دیگر نفرات باقی مانده تیم تصمیم گیری خواهند کرد.

نوری گفت: باشگاه برنا خوزستان با هدف صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور در مسابقات فوتسال دسته اول شرکت می کند و در تلاش هستیم با یک تیم قدرتمند در پیکارهای فوتسال دسته اول باشگاه های ایران حضور پیدا کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه برنا خوزستان در خصوص ادامه همکاری آغاجاری مدیرعامل این باشگاه گفت: پس از انتخاب دیگر اعضای هیات مدیره در خصوص ادامه حضور آغاجاری به عنوان مدیرعامل تصمیم گیری خواهیم کرد.

نوری از پایان همکاری محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشور با باشگاه برنا خوزستان نیز خبر داد و همچنین در خصوص احتمال تیمداری باشگاه برنا خوزستان در رشته های دیگر ورزشی گفت: اولویت اصلی فوتسال است و در آینده هیات مدیره در خصوص حضور در رشته های دیگرتصمیم گیری می کند.

سرمربی سابق تیم گاز خوزستان نیز با تایید خبر مذاکرات باشگاه برنا خوزستان با وی گفت: ظرف روزهای آینده تکلیفم برای حضور در تیم فوتسال برنا مشخص می شود.

حیدر فرهادی با اشاره به اینکه زمان کمی تا شروع مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه های کشور باقی مانده است به خبرنگار مهر در اهواز گفت: برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه برنا خوزستان اعلام کردیم و تا 48 ساعت آینده وضعیت حضورم دراین تیم مشخص می شود.

وی گفت: برای حضور قوی در مسابقات فوتسال دسته اول باشگاههای کشور به جذب 2 تا 3 بازیکن غیربومی نیاز داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار