اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
قائم مقام معاون اقتصادی استانداری:
قائم مقام معاون اقتصادی استانداری گفت: شوراي برنامه ريزي بيش از حد با آئين نامه هاي وزارتي درگير شده و از سوي ديگر تعدد اسناد در استان نيز باعث شده يك نظام متوازن براي پيگيري مصوبات شورا وجود نداشته باشد.
شوشان: یداله مهرعلی زاده ظهر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی استان خوزستان عنوان کرد: معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداری پس از ادغام ٤٥ وظيفه برايش مشخص شد. اين معاونت بايد به بخش هاي مختلف استان با نگاه اقتصادي ورود كند. وضعيت شاخص هاي اقتصادي استان بايد مورد بررسي قرار بگيرد و از سوي ديگر سهم خوزستان در اقتصاد مقاومتي و تحريم نيز مشخص شود. 

وی افزود: در این زمان 13 كارگروه در مجموعه شوراي برنامه ريزي استان فعال هستند، بروكراسي اداري باعث شده نتایج فعالیت اين تعداد کارگروه در برخي حوزه ها يكي نباشد.

مهرعلی زاده اظهار کرد: شوراي برنامه ريزي خوزستان بيش از حد با آئين نامه هاي وزارتي درگير شده و از سوي ديگر تعدد اسناد در استان نيز باعث شده يك نظام متوازن براي پيگيري مصوبات شورا وجود نداشته باشد. در همين راستا لازم است يك دفتر برنامه ريزي تلفيقي با متولي گري نهادهاي اقتصادي استان به منظور نظارت و ارزيابي درصد پايش بازار ايجاد شود.

وی اظهار کرد: پروژه پنجره واحد سرمايه گذاري و سامانه پايش پيشرفت پروژه هاي سرمايه گذاری به دو مورد از فعاليت هاي ماندگار استانداري خوزستان در این زمان تبدیل شده است.

قائم مقام استاندار خوزستان در امور اقتصادی تصریح کرد: با بررسي که در این چند وقت اخیر صورت گرفته مشخص شده در بخش سرمايه گذاري و اشتغال ميزان سپرده ها به تسهيلات در استان به نسبت ساير مناطق كشور از وضعيت مناسبي برخوردار نیست.

مهر علی زاده عنوان کرد: شاخص كل در كشور در حوزه تورم در آبان ماه سال جاری ١٤٨ بوده که این شاخصه در استان در همین بازه زمانی ١٤٧ بوده است. 

قائم مقام استاندار خوزستان در امور اقتصادی گفت: ضريب خوراكي كه يك ضريب مهم در حوزه تورم محسوب مي شود؛ در كل كشور ٥٣ درصد بوده که همین ضریب در استان ٤ درصد از ميانگين كشوري بيشتر است. شاخص وضعيت فلاكت تركيبي از نرخ تورم و بيكاري است در بازه زمانی سال 84 تا 97 ميانگين این شاخصه در استان ٢٨ درصد بوده و ميانگين كشوري نیز  21 بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار