اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
شوشان - نوید قائدی:

بعد از خواندن مطلب فوق سوالات زیادی در ذهن من شهروند متبادر شده است که لازم دیدم با دیگر همشریانم درمیان بگذارم،شاید از قضای روزگار بخت با ما اقبال شد و مسئولی ذیصلاح دید و پاسخ گفت:

۱ . مگر نهاد مهمی چون شورای اسلامی شهر اهواز که امورات بالای یک میلیون نفر از جمعیت این شهر در گرو فعالیت های آنان است،رئیس یا سخنگو و روابط عمومی ندارد تا مواضع رسمی شورا را جهت مردم منتشر نمایند.

۲. بارها اتفاق افتاده در موارد گوناگون اعضای شورا در یک موضوع واحد اظهار نظرهای متفاوتی ارائه داشته اند،آیا این چندگانگی های گفتاری باعث پریشانی ذهن شهروندان و سردرگمی آنان نمی شود.

۳.چرا یک بار برای همیشه برای حسن ختام در یک جلسه رسمی با حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان و اعضای شورا و رسانه موضوع ابقا یا رفتن شهردار نهایی نمی شود؟

۴.سکوت جراید استان و اهلی قلم البته کسانی که حسن انصاف دارند و با بی طرفی فقط منافع شهروندان و شهر را مد نظر دارند وارد این قضیه مهم نمی شوند ،تا مسیولین ملتفت باشند موضوع مدیریت شهری برای مردم و رسانه ها مهم است.

۵.جهت اطلاع عضو محترم شورا تا زمانی که شهردار سرکار است این حق و امکان را دارد تا عزل و نصب ها را بنا به صلاحدید انجام دهد.

۶.عضو محترم شورا چرا بعد از عزل شهردار منطقه این گفتارها را ارائه و منتشر کردند و تا قبل از آن سکوت کرده بودند و مهم تر اینکه این حمایت از شهردار منطقه چه تاثیر مبهمی را بر افکار عمومی دارد.

۷.عضو محترم گفته اند شهردار در زمینه انتخاب مدیران با اعضای شورا مشورت کند،در صورتیکه این رویه کاملا غلط و خلاف عرف است و اگر شهردار محترم هم تا کنون چنین مشی و رفتاری داشته کاملا اشتباه و غلط بوده و به همین دلیل است که امروز شهرداری گرفتار مدیران ضعیف و ناکارآمد شده است که آتش آن دامن خود شهردار را نیز گرفته است.

۸.در پایان به شهردار توصیه می شود حال که قضیه به این مرحله رسیده است بهتر است پیرو سخنرانی خود در همایش حمل و نقل  با اعلام مواضع رسمی و شفاف موضوع تحمیل یا پیشنهاد در انتصاب ها را بیان نمایید تا مردم بیشتر با وضع موجود آشنا شوند و این خدمت کمتر از دوران تصدی شما در شهرداری نخواهد بود.

۹.در نهایت خواهش می شود  اهالی جراید و حتی انجمن های مرتبط با حقوق شهروندی و دلسوزان این شهر به بررسی بیشتر ابعاد مسئله بپردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار