اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مدیرکل امور عشایر خوزستان خبرداد:
مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: همه عشایری که در مجاورت رودخانه‌ها قرار داشتند و خطر سیلاب آن‌ها را تهدید می‌کرد، به مناطق امن جابه‌جا شده‌اند.
علی‌رحم کریمی با اشاره به آخرین اقدامات در بحث جابه‌جایی عشایر در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد، اظهار کرد: کار جا‌به‌جایی عشایر از زمانی که پیش‌بینی بارش‌های سنگین برای استان انجام گرفت، آغاز شد و عشایر استان از مناطقی که در خطر سیلاب بود، جا‌به‌جا شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه عشایری که در مجاورت رودخانه‌ها قرار داشتند و خطر سیلاب آن‌ها را تهدید می‌کردند، به مناطق امن جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: غالبا عشایری که در مناطق شمالی استان ساکن بودند، خطر سیلاب آن‌ها را تهدید می‌کرد که خوشبختانه با همکاری بخش‌های مختلف از جمله مدیریت بحران استان کار جا‌به‌جایی آن‌ها انجام گرفته است و اکنون مشکلی در بحث عشایر نداریم.

کریمی ادامه داد: در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود داشت، همه امکانات را بسیج کردیم تا عشایر دچار مشکل نشوند. در این زمینه ستادهای مدیریت بحران و فرمانداری‌های شهرستان‌ها، نیروی انتظامی و... همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار