اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
معاون سازمان صمت خوزستان با اشاره به افزایش هزینه ها:
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، امکان افزایش تعرفه‌ها بالاتر از نرخ‌های مصوب این ستاد وجود ندارد و فقط در شرایطی خاص می‌توانیم اجازه افزایش بدهیم.
 ابراهیم نجفیان با اشاره به شرایط و وضعیت اصناف استان اظهار کرد: در حال حاضر اصناف بسیاری درخواست دارند تا نرخنامه آن‌ها افزایش پیدا کند و شرایط افزایش هزینه‌ها و سایر مسایل علت این موضوع است.

وی افزود: افزایش هزینه‌های مواد اولیه، بیمه، مالیات و افزایش هزینه‌های جانبی که به اصناف تحمیل می‌شود شرایطی را رقم زده است تا صنوف درخواست افزایش نرخنامه‌های خود را داشته باشند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، امکان افزایش تعرفه‌ها بالاتر از نرخ‌های مصوب این ستاد وجود ندارد و فقط در شرایطی خاص می‌توانیم اجازه افزایش 10 درصدی نرخنامه‌ها را پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف به صنوف بدهیم.

نجفیان در خصوص بحث افزایش خودسرانه نرخنامه توسط برخی از صنوف، ادامه داد: در حال حاضر هیچ صنفی به صورت سرخود نمی‌تواند برای کالا یا خدمات خود قیمت‌گذاری کند و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ نرخنامه جدید به اصناف باید بر اساس روال قانونی خود انجام گیرد و نرخنامه جدید پس از بررسی و موافقت ستاد تنظیم بازار برای اتحادیه‌های صنفی استان لازم الاجرا است و آن‌ها نباید به صورت مستقل و خودسر عمل کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار