شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳


شوشان - زینب جاسمی‌زرگانی:

برخی از حوادث مانند زلزله،سیل ،آتش سوزی حوادثی هستند که قابل مشاهده و مقطعی اند و همه سعی می کنند به هم وطن خود در هر جایی از کشور باشند کمک رسانی کنند.

اما در برخی از نقاط کشور مانند کلانشهر اهواز (مناطق کم برخوردار شهر اهواز) اتفاقاتی رخ می دهد که از بارها زلزله ، آتش سوزی و سیل هزینه های بیشتری را متحمل شهر و حتی کشور می کند و این هزینه ها ، گاهی اوقات هیچگاه قابل جبران نیست و حتی تهدیدی برای منافع ملی هست.

مناطقی که متاسفانه از نگاه بیرون به اهالی این مناطق، نیازی به ارائه خدمات شایسته ندارند. و متاسفانه نوع برخورد با این مناطق گاها موجب ایجاد توقعات غیر منطقی و گاها بی توقعی و به عبارتی تنبل پروری در مردمانش شده است.

در این مناطق سرانه فضاهای سبز، آموزشی، فرهنگی، ورزشی بسیار پایین است . و فرهنگ سراهای نیمه کاره رها شده محلی برای تشدید آسیب های اجتماعی شده است.

این مناطق آمار کودکان بالایی دارند و متاسفانه خطرات بهداشتی زیادی در کمین مردم این مناطق و دیگران است.

اما نکته قابل توجهی در برخی از این مناطق وجود دارد که قابل چشم پوشی نیست و آن اصالت مردمان  آنجاست که حاضر به جابه جایی از این مناطق ضعیف و پرخطر نشده است.

پیشنهاد می گردد نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم در شورای اسلامی کلانشهر اهواز یک بار دیگر شرح وظایف و اختیاراتشان را مطالعه کنند .
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار