اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

شوشان - زینب جاسمی‌زرگانی:

مدیرکل محترم اداره کل امور بانوان خوزستان

شهردار محترم کلانشهر اهواز

ریاست محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز


احترامأ همانگونه كه مستحضريد استان خوزستان بلحاظ آماري بيشترين جمعيت زنان سرپرست خانوار را دارد و رتبه نخست كشور را در اين موضوع به خود اختصاص داده است،زناني كه علاوه بر تربيت نسل هاي آينده بايد دغدغه معيشت،تأمين مسكن و ازهمه مهمتر بدنبال شغل براي تأمين هزينه هاي زندگي و تحصيل فرزندان باشند.

بي شك بانوان پيشران توسعه در هر جامعه اي هستند علي الخصوص در دين اسلام و انقلاب اسلامي كه زن را موجب كمال و رشد و تعالي جامعه ميداند،از اينرو رسيدن به شاخصه هاي توسعه بدون در نظر گرفتن نقش محوري و مشاركت بانوان ميسر نميباشد، باوجود آسيب هاي اجتماعي فزاينده اي كه زنان نجيب و بااستعداد كلانشهر اهواز را تهديد ميكند،مسؤلين امر هرچه سريعتر بايد بفكر چاره و علاج باشند و با مشاركت زنان در مديريت و حمايت مالي از پروژه هاي زن محور آسيب هارا به حداقل برسانند و زنان را به جايگاه حقيقي كه همان كمال و كرامت زن است نزديك تر كنند.

نگاه شهرداري چه در رفاه و خدمات شهري چه در حوزه هاي هنري فرهنگي نبايد تك قشري و مردسالارانه باشد و حقوق رفاهي اجتماعي زنان همانند مردان بصورت مساوي محقق گردد.

با وجود بودجه هاي كلان استانداري،شهرداري و نهادهاي حمايتي و فرهنگي كه بصورت پراكنده و بعضأ غيرهدفمند در حال توزيع است چرا بايد تخصيص بودجه به حوزه زنان جزء اولويت هاي دسته چندمي هم محسوب نگردد؟

في الحال زنان كلانشهر اهواز نيازمند راه اندازي يك ستاد تخصصي باتخصيص رديف بودجه مشخص براي توانمند سازي در حوزه هاي مختلف هستند.

از جناب استاندار،نمايندگان مردم شريف اهواز در مجلس شوراي اسلامي،شهردار و ديگر مسؤلين خواهشمند است بادر نظر گرفتن فوريت نسبت به برنامه ريزي براي مديريت و انتفاع از جامعه نخبه و بااستعداد و همچنين مشاركت زنان،استان خوزستان را با سرعت بيشتري در مسير توسعه قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار