اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
آیا آینده را ما می سازیم؟
شوشان- نوید قائدی:

جواب آری است.جهان هستی مبتنی بر قوانین و سنن ثابت الهی است.و بهتر و بالاتر از هزاران ابررایانه در حال آنالیز رفتار و گفتار و اهداف و اعمال ما خلایق است تا هر لحظه جهان هستی را باز آفرینی کند.

شاید باورش سخت باشد اما حتی نفس کشیدن و امواج ساطع شده از طرز تفکر ما و احساس و ادراک ما می تواند بر حیات کلیه مخلوقات و آینده نظام هستی تاثیر گذار باشد.

جایی که انسان ها تنگ نظر می شوند و با حسادت و کینه با هم رفتار می کنند در واقع در حال انتشار منفی ترین امواج به عالم هستی می باشند.

در شهری که مردمان آن فهیمانه رفتارهای هوشمند و مهربانانه دارند قطعا فضای زیست آرام بخش و حتی گیاهان و حیوانات هم حال و هوای دیگری خواهند داشت.

باید افکار خود را که ماحصل دیدگاه و جهان بینی ما انسان هاست، بزرگ و فراخ و متناسب با عالم هستی پرورش داد.ذهن انسان ها موهبتی باور نکردنی از جانب خداوند منان است. این موهبت الهی یا سر درون می تواند در آن واحد و با اراده شما شکوه آسمان ها و عالم هستی و.... با تمام ریزه کاری هایش تجسم نماید.شاید باورش سخت باشد اما البرت آینشتاین این نابغه بزرگ قرن و پیشرو در تحول علمی جهان بسیاری از کشفیات خود را مدیون قدرت تخیل خود می دانست. 

بسیاری از هنرمندان و خلاقان و نویسندگان و ادیبان جهان خلق آثار خود را مدیون قوه ادراک و تخیل و تعقل می دانند.

ما هم چاره ای نداریم و اگر واقعا به دنبال تغییر و تحول بزرگ و شگرف در دنیای خود و شهر خود و خانواده خود هستیم ، باید دیدگاه خود و قدرت تخیل و تعقل و احساس خود را بازنگری و پرورش دهیم و کلید و رمز این تحول پرسش های اساسی و یافتن جواب در قالب تخیل و تعقل و پرورش سر درون و عالم نفس و ادراک خواهد بود.بسیاری از فیلم های تخیلی گذشته که ماحصل اداراک اندیشمندان قدیم بوده اند امروز در زندگی ما جامعه عمل پوشیده اند.

بیایید باور کنیم که جامعه آینده ساختنی است و ما با قدرت عقل و تخیل و اراده خود آن را خواهیم ساخت و این اراده و انرژیهای درون ما منبع تعییر و تحول و تاثیرگذار بر تمام اجزا هستی و عالم خواهند بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار