شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵

امام جمعه آبادان بر توسعه مدارس علمیه خواهران در این منطقه تأکید کرد.

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی عصر سه‌شنبه ضمن بازدید از بخش‌های آموزشی پژوهشی و کتابخانه ساختمان جدید مدرسه فاطمه زهرا آبادان در سالن اجتماعات این مدرسه خطاب به طلاب و اساتید خواهر اظهار کرد: ابن‌عساکر مورخ نامدار جهان اسلام از محضر علمی و تدریس 80 زن عالم در طول عمر خود استفاده کرد و عایشه ام‌المؤمنین به نقل زرکشی در کتاب‌الاجابه 90 روایت صحابی رسول‌الله را نقد و تصحیح کرده است.

امام جمعه آبادان همچنین خطاب به طلاب و اساتید مدرسه فاطمه‌الزهرا عنوان کرد: قشر مذهبی در مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها، مسافرت و تعاملات اجتماعی پیرامون خود حصار نکشند و تفکر واتیکانی نداشته باشند و همواره با افراد آسیب‌پذیر فرهنگی و اخلاقی ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ فمینیسم سبب تقابل زن و مرد و فروپاشی خانواده و انحطاط مسلمین می‌شود.

محمدی اصفهانی همچنین از طلاب و اساتید زن خواست روانشناسانه پا به عرصه ناهنجاری‌های جامعه زنان گذاشته و بحران‌ها را مدیریت و مهندسی فرهنگی کنند.

وی زبان‌آموزی و تقویت گرامر، آشنایی با نیاز زنان جهان اسلام، تمرین بر استفاده از رسانه‌های جمعی برای پیام‌رسانی به مخاطب، درک عظمت انقلاب اسلامی ایران، پیروی از راهبردهای مقام معظم رهبری و تحصیلات با بصیرت متقن و با تهذیب را نیاز روزآمد حوزه‌های علمیه خواهران در عصر حاضر دانست.

امام جمعه آبادان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان، اساتید و طلاب بر توسعه مدارس علمیه خواهران تأکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار