شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از حضور ۹۰۰ هزار دانش آموز برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش شوشان، محمود معین‌پور در نشست برنامه ریزی، هماهنگی و پشتیبانی از اردوهای راهیان نور که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: یک‌صد هزار نفر عوامل اجرایی و به وی‍‍‍ژه معلمان، دانش آموزان به همراه کاروان‌های راهیان نور به استان سفر می‌کنند.

وی بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور از همه مناطق یادمانی استان همچون فتح‌المبین، شلمچه، اروند، فکه، طلائیه و دیگر مناطق یادمانی بازدید می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده آمادگی لازم را داشته و شرایط را برای تسهیل در بازدید از یادمان‌ها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در حوزه بهداشت و درمان کاروان‌ها فراهم شده است گفت: همچنین در حوزه امنیتی، راه و ترابری، نیروی انتظامی و جاده‌ها تمهیدات لازم را در نظر گرفته شده است.

معین‌پور در خصوص اسکان کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: از شمالی‌ترین منطقه یادمانی که در اندیمشک است تا جنوبی‌ترین منطقه یادمانی در خرمشهر و آبادان تمهیدات لازم در خصوص اسکان کاروان‌های راهیان نور مدنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی شده است که شب‌ها در چهار نقطه مختلف برنامه رزمایش انجام شود و قطعا این برنامه برای دانش آموزان بسیار موثر است.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از حضور 900 هزار دانش آموز برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس به خوزستان خبر داد و گفت: از این تعداد 450 هزار نفر پسر و 450 هزار نفر دانش آموز دختر هستند.

جانشین سپاه خوزستان افزود: اردوگاه‌های شهید مسعودیان، محلاتی، حبیب‌اللهی و باکری مکان‌هایی هستند که قرار است برنامه رزمایش در آنجا برگزار شود.

وی در پایان به مشکلات پادگان شهید محلاتی اشاره کرد و گفت: آسفالت ورودی این پادگان که حدودا یک کیلومتر است با مشکل مواجه است همچنین جاده ورودی پادگان باریک بوده و انتظار می‌رود که تعریض شود.

معین‌پور ادامه داد: موضوع آب شرب، برق و فضای اسکان پادگان از دیگر مشکلات بوده که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار