شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
بيشترين ميزان خريد در دو استان خوزستان و فارس انجام شده است به گونه‌اي كه مراكز خريد اين شركت درخوزستان 721هزارتن و درفارس 666 هزارتن گندم خريده‌اند.
شوشان: مانده مطالبه‌ شركت بازرگاني دولتي به كشاورزان 230 ميليارد تومان است كه معاون وزير صنعت، معدن و تجارت وعده پرداخت تمام بدهي كشاورزان تا پايان فصل خريد گندم را داده‌ است.

عباس قبادي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه تا كنون 100 ميليارد تومان به كشاورزان پرداخت شده‌ است، گفت: درحال حاضر تنها 230 ميليارد تومان بابت خريد گندم به كشاورزان بدهي داريم.

وي ادامه داد: اواخر فصل خريد گندم را سپري مي‌كنيم و تا پايان فصل خريد هيچ‌گونه بدهي معوق به كشاورزان نخواهيم داشت. مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران همچنين ازخريد 4 ميليون و 750 هزارتن گندم تا اين زمان از فصل خريد خبرداد و گفت: بيشترين ميزان خريد در دو استان خوزستان و فارس انجام شده است به گونه‌اي كه مراكز خريد اين شركت درخوزستان 721هزارتن و درفارس 666 هزارتن گندم خريده‌اند. معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در پايان با بيان اين‌كه امسال دركردستان 520 هزارتن گندم خريداري شده‌ است، تصريح كرد: كردستان سومين استان درخريد كمي گندم است. همچنين استان گلستان با 460 هزارتن و كرمانشاه با خريد 392 هزارتن در رتبه‌هاي بعدي خريد قرار دارند.


برچسب ها: رتبه ، خوزستان ، فروش ، گندم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار